تیرانداز ملی‌پوش: با اشتباه تکنیکی سهمیه المپیک را از دست دادم

تهران- ایرنا- «محمدرسول عفتی» تیرانداز تیم ملی ایران گفت: با هدف کسب مدال و سهمیه المپیک به مصر آمدم ولی چند اشتباه تکنیکی باعث شد که رکورد مورد نظرم را کسب نکنم و به اهدافم دست نیابم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عفتی در حاشیه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مصر در گفت و گویی اظهار داشت: علیرغم اینکه در بخش انفرادی نتوانستم موفقیتی کسب کنم اما به لطف خدا و تلاش تیمی توانستیم در بخش تیمی جبران کنیم و با نمرات و امتیازات خوبی که ثبت کردیم مدال نقره را از آن خود کردیم.

این تیرانداز ضمن قدردانی از کادر فنی بویژه محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم تپانچه افزود: مدال مسابقات جهانی بعد از مدال‌های المپیک از ارزش زیادی برخوردار است و به همین دلیل همه تیم‌ها با بهترین نفرات و آمادگی کامل حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: رشته تیراندازی ایران یکی از قدرت‌های جهانی است و در جام‌های جهانی باکو هم قدرت خود را به سایر تیم‌ها ثابت کرد و آنجا هم توانستیم تیم‌های قدرتمند دنیا را پشت سر بگذاریم و با اختلاف بسیار ناچیز از چین شکست خوردیم و مدال نقره را کسب کنیم.

ملی‌پوش تیرانداز کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردی که داشتیم امیدوارم در مسابقات بعدی سهمیه‌های المپیک پاریس را کسب کنیم.

وی در خصوص نتیجه تپانچه بادی انفرادی گفت: در روز اول مسابقات و بخش انفرادی که سهمیه المپیک داشت، نتوانستم عملکرد خوب و قابل قبولی ارایه کنیم و میدان مسابقه جهانی به دلیل حضور برترین‌ها بسیار بزرگ است و نیاز به تجربه بیشتری دارد.

عفتی افزود: این مسابقه سومین حضور من در مسابقات برون مرزی بود و تجربیات خوبی از آن به دست آوردم و امیدوارم در مسابقات بعدی ایرادات خود را جبران کنم و موفق به کسب سهمیه برای ایران شوم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha