۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 5342
کد خبر: 84917998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزارت اقتصاد دستگاه برتر در دور نخست سفرهای استانی هیات دولت

تهران- ایرنا- رییس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: این وزارتخانه، در ارزیابی‌های مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، همواره جزو سه دستگاه برتر به لحاظ کیفیت و میزان خدمات ارائه شده توسط میز خدمت مستقر در دور نخست سفرهای استانی هیأت دولت قرار داشته است.

به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد، علی نظامی طی سخنانی در گردهمایی مدیران کل استانی وزارت متبوع با اشاره به شروع دور دوم سفرهای استانی دولت در آینده نزدیک، تصریح کرد: در این دور از سفرهای استانی، انتظارات مردم و دولت از ما، متفاوت با گذشته خواهد بود و طبیعتاً ما نیز باید عملکرد خود را با این تغییرات، وفق دهیم.

وی با تأکید بر ضرورت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت عملکرد ادارات کل استانی به‌ویژه در ارتباط با میزهای خدمت در دور اول سفرهای استانی هیأت دولت، گفت: برای دوره جدید، باید با قید فوریت، موارد و مصوبات بجا مانده از دور اول سفرهای استانی پیگیری شود.

رییس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد با تقدیر از عملکرد ادارات کل استانی در ارتباط با استقرار میز خدمت، هم‌زمان با سفرهای هیئت دولت به استان‌ها، عنوان کرد: خوشبختانه، در ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، همواره وزارت اقتصاد جزو سه دستگاه برتر در حوزه مربوط به میز خدمت ارزیابی شده است که این نتایج باید حفظ شده و ارتقاء یابد.

نظامی در ادامه سخنان خود، با تأکید بر اینکه اساساً نگاه ما در خصوص هیات‌های تخلفات اداری، مبتنی بر استقلال رأی و پرهیز از هر گونه دخالت در آرای آنها است، تصریح کرد: در عین حال از سال گذشته، ترکیب اعضای هیات‌های تخلفات اداری را تغییر دادیم و در همان ابتدای کار، تأکید لازم در مورد ضرورت بازدارندگی و اتفاق آرای هیئت، برای اعضای جدید صورت گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد، گفت: همچنین، ما تیم‌های بازرسی را به منظور نظارت بر عملکرد هیات‌های تخلفات، تقویت کرده‌ایم و در این راستا، تذکراتی به برخی هیات‌ها داده شده است.

نظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد به منظور تقویت ساختار سازمانی و نظارتی ادارات کل استانی وزارتخانه، در همین راستا خواستار حمایت بیشتر و انجام اقدامات انگیزشی ازجمله اختصاص پاداش برای بازرسان ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری وزارت متبوع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha