استاندار: شورای اندیشه ورز هیات های علمی دانشگاه های استان البرز تشکیل شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شورای اندیشه ورز هیات های علمی دانشگاه های استان، با هدف تفکر و تعمق در خصوص چرایی تهاجم های فرهنگی توسط دشمنان و اتخاذ راهکارهای مقابله با آنها، تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه های استان البرز، با اشاره به نشست رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با نخبگان کشور، افزود: ایشان، حمایت از نخبگان را برای مسوولان یک تکلیف می دانند، بنابراین اهتمام ویژه تری را در این زمینه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی در دانشگاه ها و جبران خلاهایی که طی سال های اخیر به واسطه برگزاری کلاس های غیرحضوری در دانشگاه ها، ایجاد شده، برنامه ریزی و اجرایی شود.

عبداللهی بیان داشت: هیات های علمی و اساتید دانشگاه ها با فضای دانشگاه و روحیات دانشجویان آشنا هستند، بنابراین باید با تشکیل شورای اندیشه ورز نسبت به ارایه برنامه های فرهنگی اقدام کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با سرعت در حال پیشرفت و توسعه است و دشمنان برای ایجاد اختلال در این مسیر، همواره بدنبال دسیسه و سوء استفاده از خلاهای آموزشی و اطلاع رسانی ما هستند.

در استان البرز تعداد ۲۳ مرکز علمی و دانشگاهی تعریف شده که دانشگاههای استان البرز صاحب امتیاز ۲۵ ژورنال تخصصی، علمی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha