۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبر: 84918326
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۹۵ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۹۵ میلیارد ریال وام مشاغل خانگی امسال به ۳۶۹ نفر در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «جمشید امیدی» روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان مرکزی، افزود: ۶۹۶ میلیارد ریال از مبلغ وام مشاغل خانگی این استان از ابتدای امسال تاکنون ابلاغ و تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: ۲۲۸ میلیارد ریال از این وام به بانک رفاه کارگران، ۱۹۵ میلیارد ریال به بانک توسعه تعاون و ۲۷۳ میلیارد ریال نیز به بانک کشاورزی ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۵۹ نفر برای دریافت ۶۰۴ میلیارد ریال وام به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۶۹ نفر مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

امیدی ادامه داد: این میزان وام از سوی بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون پرداخت شده و بانک کشاورزی تاکنون پرداختی نداشته است.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات جزء ۱ بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور نیز مبلغ چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مبلغ ۲ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی اختصاص یافته است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تاکنون از چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی ابلاغی به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، چهار هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال ابلاغ شده و چهار هزار و ۲۹ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد برای دریافت سه هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

امیدی افزود: تاکنون یک هزار و ۹۶۸ نفر موفق به دریافت وام به مبلغ یک هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال شده‌اند که این تعداد معادل ۳۲ درصد مبلغ تخصیصی به استان مرکزی در این بخش است.

وی عنوان کرد: وام ابلاغی به بهزیستی این استان نیز ۲ هزار و ۲۴۹ میلیارد ریال است که یک هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و تاکنون یک هزار و ۹۰ نفر از مددجویان بهزیستی با مبلغ وام یک هزار و ۵۳ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده‌اند و ۵۲۴ نفر موفق به دریافت وام به مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال شده‌اند که این رقم معادل ۲۹ درصد مبلغ تخصیصی به استان مرکزی است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha