۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84918555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قضاوت ۶ داور و کمک‌داور زن در جام‌جهانی قطر

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84918555
قضاوت ۶ داور و کمک‌داور زن در جام‌جهانی قطر

تهران- ایرنا- حضور ۶ داور و کمک داور زن در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر می‌تواند یکی از مهمترین اتفاقات این دوره از رقابت‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، جام‌جهانی ۲۰۲۲ از روز ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر در کشور قطر برگزار خواهد شد. یکی از مهمترین اتفاقات ویژه این دوره، حضور ۶ داور زن در بزرگترین تورنمنت فوتبالی مردان جهان است. تا پیش از این هیچ داور زنی جام جهانی مردان را سوت نزده است.

روزنامه الوطن قطر با تایید حضور داوران زن در جام جهانی ۲۰۲۲ نوشت: فیفا اسامی ۳۶ داور را برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرده که سه داور وسط و سه کمک داور زن در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. این یک اتفاق ویژه و تاریخ در ادوار جام جهانی فوتبال به شمار می‌رود.

استفانی فراپار از فرانسه، سلیمه موکانسانگا از رواندا و یوشیمی یاماشیتای ژاپنی سه داور وسط خانمی هستند که فیفا نام آنها را در بین داوران جام جهانی قرار داده است. نویزا باک از برزیل، کارن دیاس از مکزیک و کاترین از آمریکا هم به عنوان کمک داور در فهرست فیفا قرار دارند.

روزنامه الوطن در ادامه گزارش خود در خصوص داوران جام جهانی به نقل از پیر لویئجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا نوشت: آنچه که برای فدراسیون جهانی فوتبال و کمیته داوران فیفا اهمیت دارد کیفیت داوران است نه جنسیت آنها.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha