۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84918679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه اطلاع‌رسانی در تصادفات جاده‌های خلخال را دچار مشکل کرده است

اردبیل_ ایرنا_ فرماندار خلخال گفت: عدم آنتن دهی تلفن همراه در محورهای ارتباطی شهرستان خلخال در موارد بسیاری منجر به تاخیر در اطلاع‌رسانی تصادفات و تشدید آسیب‌های سرنشینان و حتی در مواردی فوت آنها شده است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سید جواد یحیی زاده در جلسه شورای ترافیک خلخال اعلام کرد: حذف نقاط حادثه‌خیز و پیچ‌های خطرناک با قوس‌های تند با هدف کاهش حوادث رانندگی و ارتقای سطح ایمنی سفر برای رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری از محورهای ارتباطی این شهرستان قبل از آغاز فصل سرما صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای ترافیک خلخال با اشاره به اهمیت وجود خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی جاده در کاهش آمار حوادث رانندگی به خصوص در راه های ارتباطی کوهستانی و مه گیر این شهرستان اظهار داشت: انتظار می‌رود اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تکمیل کار خط کشی سطح جاده‌ها را  قبل از شروع فصل سرما تکمیل کند.

یحیی زاده با اشاره به نزدیک شدن به پایان کار عملیات اجرایی پروژه  ساماندهی، بهسازی و آسفالت طول مسیر خیابان کمربندی سی متری قدس شهر خلخال اظهار کرد: انتظار است مسئولین اداره راهور  این شهرستان اقدامات لازم را برای نصب علائم ممنوعیت پارک وسایط نقلیه سنگین موتوری در بخش‌هایی از این مسیر تازه آسفالت شده انجام دهد.

وی با اشاره به فقدان آنتن دهی تلفن همراه در برخی از محورهای حیاتی منطقه از جمله راه اصلی فیروزآباد و سرچم اظهار کرد: در بسیاری از موارد به علت فقدان آنتن دهی تلفن همراه و در زمان وقوع حوادث اطلاع رسانی حادثه دیرهنگام صورت گرفته و این کار می‌تواند منجر به فوت سرنشینان خودروهای دچار حادثه شده و یا افزایش شدت مصدومیت و آسیب حادثه دیدگان شود.

فرماندار خلخال افزود: از مسئولین اداره کل ارتباطات و فناوری ارتباطات انتظار می‌رود سریعا نسبت به تکمیل آنتن های بی تی اس راه اندازی شده در طول مسیر راه خلخال به فیروزآباد و سرچم و همچنین پوشش نقاط کور جاده خلخال به اسالم اقدام و نتیجه را به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان اطلاع دهد.

رئیس شورای ترافیک خلخال همچنین از شهردار خواست تا نسبت به تکمیل سامانه دوربین های هوشمند هدایت ترافیکی خلخال اقدام و نتیجه را به فرمانداری گزارش کند.

یحیی زاده ادامه فعالیت دستفروشان و افزایش مزاحمت‌های ناشی از سد معابر و فروش میوه و اجناس در کنار خیابان‌های اصلی و همچنین مسدود کردن پیاده راه ها از سوی دستفروشان را به عنوان بزرگترین معضل ترافیکی خلخال اعلام کرد و خواستار برچیده شدن این بساط از سوی شهرداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha