۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84920270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌نویس طرح جامع کاهش تصادفات خراسان جنوبی تهیه شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیش‌نویس طرح جامع کاهش تصادفات استان که به همت دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرداری بیرجند تهیه شده است، برای دستگاه‌های عضو ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده روز شنبه در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک استان در سال جاری افزود: این پیش‌نویس پس از اخذ نظرات کارشناسی به همراه دستورالعمل‌های اجرایی در جلسه آتی شورا ارائه و بعد از تصویب نهایی به دستگاه‌های متولی ابلاغ شود.

وی از برنامه احداث پارک ترافیک ویژه دانش‌آموزان در مرکز استان نیز خبر داد و گفت: این پارک ترافیک در راستای فرهنگ‌سازی مباحث ترافیکی ایجاد می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به ضرورت احداث پارک ترافیک و اقدامات فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان، کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک پیشنهادات لازم را در زمینه نحوه اجرای پارک ترافیک مرکز استان به دبیرخانه شورا ارائه کند.

وی افزود: شهرداری بیرجند از میان سه گزینه مصوب در شهر بیرجند اولویت اجرای تقاطع غیر همسطح را با ارائه روش‌های مالی و امکان‌سنجی اجرا به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان  ارسال کند.

بنا به این گزارش در این جلسه گزارشی از شهرداری بیرجند و پلیس راهور استان در حوزه ترافیک در ۶ ماه اول سال جاری ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha