اهمیت اطلاع‌رسانی به‌موقع کمتر از اصل بحران نیست

قم-ایرنا-تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تاکید بر اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی به‌موقع در قالب و سبک‌های متنوع، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع و با سرعت نقش بسیار اساسی در مدیریت ایفا می‌نماید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدسعیدی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و مدیران کل مدیریت بحران سراسر کشور در سالن محراب حرم مطهر، با تاکید دوباره بر اهمیت اطلاع‌رسانی به‌موقع در وقوع بحران‌ها، اضافه کرد: اهمیت اطلاع‌رسانی کمتر از اصل بحران نیست، اطلاع‌رسانی خودساخته و سلیقه‌ای در این مباحث چالش آمیز می‌شود.

وی با اشاره به حوادث تروریستی و ددمنشانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ، خاطرنشان کرد: خداوند در برابر آزمایش‌های الهی مردم را امتحان می‌کند تا مشخص شود کدام از آن‌ها اهل جهاد و قیام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه برخی از بحران ساخته دست انسان است، تصریح کرد: خداوند متعال بندگان خود را در این بحران‌ها نیز امتحان می‌کند تا مشخص شود کدام از آن‌ها بر اساس حق و عدالت مباحث را تحلیل و تبیین می‌کنند.

امام‌جمعه موقت قم با اشاره به‌ضرورت توجه به مبانی فقهی و تجربی در مدیریت بحران‌ها، افزود: در مدیریت بحران در کنار توجه به ارزش‌ها و مبانی دینی لازم است تا از تجربه کشورهای موفق در مدیریت‌ها نیز استفاده‌شده و تدابیر و الگوهای موفق آن‌ها به کار گرفته شود.

نشست فصلی دو روزه مدیران کل مدیریت بحران کشور که از چهارم آبان ماه جاری در قم آغازشده بود امروز پنجشنبه به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha