نمازگزاران شهرهای جنوب شرق تهران حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

ورامین - ایرنا - همزما با سراسر کشور و همنوا با مردم شهر شیراز، مردم شهرستانهای ورامین و قرچک با شرکت در راهپیمایی با شکوه ضد استکباری، انزجار خود را از حمله تروریستی به زائران مظلوم حرم احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شیراز ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان ورامین، روز جمعه پس ازاقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه، به خیابان‌های شهر آمده و با سردادن شعارهای ضد استکبار، خشم و نفرت خود را از ایادی استکبار، گروه‌های تروریستی و آشوب‌طلبانی که امنیت کشور را هدف قرار داده‌اند ابراز داشتند.
مردم و زن، پیرو و جوان، کودک و خردسال ورامینی در حالی که با خود پلاکارهایی با مضامین انزجار از استکبار جهانی و فتنه‌گران و حمایت از ولایت فقیه بر دست داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جانم فدای رهبر، علمدار ولایت ورامین به فدایت، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه اعلام کرده و خواستار برخورد جدی با عاملان فتنه و جنایت اخیر از سوی مسئولان شدند.
مردم ورامین با عبور از خیابان‌ مسجد جامع و ۱۵ خرداد، در مقابل گلزار شهدای سیدفتح الله این شهرستان اجتماع کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم، بر حفظ اتحاد، انسجام وهوشیاری برای مقابله با توطئه دشمنان تأکید کردند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهرستان ورامین در اجتماع مردم این شهرستان گفت: ما امروز با 2 گروه از دشمنان آتش افروز ، خائنین داخلی و عده ای فریب خورده طرف هستیم، گروه اول که تکلیفشان مشخص است و باید با آنها مقابله کرد اما فریب خوردگان داخلی را باید با گفتمان انقلابی به راه اصلی بازگرداند
حجت الاسلام احمد حسنی اظهار داشت: آنانی که در خیابان‌ها شعار زن زندگی آزادی سر می‌دادند آیا امروز با این وضعیت پیش آمده در شیراز به خواسته خود رسیده‌اند، این افراد شعار مرگ بر مقدسات سر می دهند ولی انتظار دارند که مردم ایران شعار مرگ بر مستکبران عالم را به زبان نیاورند.
وی تأکید کرد: به یاد داشته باشیم که برای داعش فرقی بین زنان وجود ندارد و آنان تنها به جرم شیعه بودن، مردان و زنان به مسلخ می‌برند.
وی تصرحی کرد: سلبریتی‌هایی که تا امروز گریبان خود را چاک می دادند و از شعارزن زندگی آزادی دفاع می‌کردند، حال که زنان بی دفاع در حرم شاهچراع فقط به خاطر اعتقاد دینی خود به شهادت رسیدند، هیچ پیامی نداده و سکوت اختیار کرده‌اند، به یاد داشته باشیم که همین سکوت این افراد مهمترین منبع برای روشنگری ملت ایران است.

نمازگزاران شهرهای جنوب شرق تهران حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

مردم قرچک در محکومیت حمله تروریستی به شاهچراع شیراز راهپیمایی کردند
مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان قرچک پس از اقامه نماز سیاسی عبادی امروز جمعه، با حضور در خیابان‌های شهر، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز که به شهادت جمعی از هموطنان منجر شد، راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، هزاران نفر از مردم شهرستان قرچک در محکومیت حرکت تروریستی حرم حضرت احمدابن موسی شاهچراغ(ع) در حالی که شعارهای ضد استکباری سر می‌دادند، به خیابان‌های شهر آمده و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اعلام کردند.
برخی از مردم با در دست داشتن تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، بر ادامه راه شهیدان در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری را اعلام کردند.
مردم قرچک با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست به فدایت، انزجار خود از فتنه گران و اشوب‌طلبانی که امنیت کشور را با خطر مواجه ساختند اعلام کردند.
مردم شهرستان قرچک از عبور از خیابان اصلی شهر در میدان شهید ستاری این شهرستان اجتماع کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بر محاکمه عاملان و ایادی استکبار در بر هم زدن نظم و امنیت کشور تأکید کردند.
در پایان این راهپیمایی، مردم قرچک با قرائت بیانیه‌ای، ضمن ابراز انزجار از حرکات تروریستی اخیر و فتنه آشوبگران که امنیت کشور را هدف قرار داده، از دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی خواستند تا با عامل و عاملان فتنه اخیر برخورد جدی داشته و از مردم نیز خواستند تا با حفظ اتحاد و انسجام بیشتر، این توطئه را نیز خنثی کنند.
به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه ۴ آبان افرادی مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.
طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha