۷ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84926318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانیه دانشگاهیان اردبیل در پی هتک حرمت بارگاه شاهچراغ شیراز

اردبیل - ایرنا - دانشگاهیان دانشگاه‌های استان اردبیل در پی هتک حرمت بارگاه شاهچراغ و شهادت جمعی از زائران در شیراز در بیانیه ای از دستگاه‌های حافظ نظم و امنیت درخواست کردند با عواملی که باعث بر هم خوردن نظم و امنیت کشور می‌شود، قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، در این بیانیه آمده است: حادثه غمبار و مصیبت‌بار هتک حرمت بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) و شهادت جمعی از زائران در شیراز دل همه ارادتمندان اهل بیت (ع) و انسان‌های باوجدان را در تمام عالم به درد آورد.

دانشگاهیان اردبیل افزوده‌اند: این جنایت بزرگ از یک سو انسان‌های مظلوم و بی‌گناه را که در حال عبادت و ابراز محبت به اهل بیت (ع) بودند نشانه رفته و از سوی دیگر امنیت ایران بزرگ را که در پر تلاطم‌ترین منطقه جهان سال‌هاست کانون امنیت و اقتدار می‌باشد، هدف گرفته است.

در این بیانیه تاکید شده است: وقوع چنین فاجعه بزرگی هشداری است به تمام آنها که در روزهای گذشته همنوا با دشمنان قسم خورده خارجی تحت عنوان اعتراض کشور را به سمت اغتشاش کشانده و بر طبل تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور کوبیدند.

دانشگاهیان ، روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این بیانیه ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار از خداوند متعال برای ارواح طیبه شهدا علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرده و از مسئولان حافظ نظم و امنیت درخواست مجدانه کرده‌اند تا ضمن گرفتن انتقام این جنایت بزرگ، با برخورد قاطعانه با عواملی که باعث برهم خوردن نظم و امنیت کشور می‌شود، از تکرار چنین فجایعی پیشگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha