معاون استاندار : بیش از۳۰ هزار شغل امسال در مازندران ایجاد شده است

ساری – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارمازندران گفت : تاکنون ۳۰ هزار و ۳۸۸ فرصت شغلی برای مردم این استان ایجاد شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،  حسن خیریانپور روز شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران که در ساری با اظهار این که در سال جاری تعهد اشتغال استان ایجاد ۵۳ هزار شغل در بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ و واحدهای صنعتی و تولیدی است، افزود: این تعداد اشتغال در سامانه رصد وزارت  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ثبت شده است و آمار دقیق و واقعی به شمار می رود.

وی ادامه داد : با توجه به حساسیت و ضرورت ارزیابی و رصد اشتغال های ایجاد شده ، موضوع راستی آزمایی به صورت دقیق و صحیح در حال انجام است تا انحراف و یا آمار غیر واقعی ثبت و ضبظ نشود .

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه جذب بموقع تسهیلات تولید در رسیدن به اهداف اشتغالزایی مهم و اساسی است ، گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان توانستند در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشند.

وی به اهمیت پرداخت تسهیلات ۴درصدی به روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار اشاره کرد و ادامه داد:  امسال ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال برای کمیته امداد مازندران در نظر گرفته شد که تاکنون ۷۱۷ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.

به گفته خیریانپور همچنین از سهمیه ۴۸۱ میلیارد تومانی اعتبار بهزیستی مازندران تاکنون ۳۵۴ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

همایش فرصت های سرمایه گذاری اقتصادی مازندران با حضور وزیر اقتصاد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران نیز در این جلسه از برگزاری همایش سرمایه گذاران اقتصادی استان در ۱۵ آبان ماه خبر داد و گفت : این همایش برای تبیین ظرفیت‌های اقتصادی با هدف جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی  برگزار می شود .

سید اسماعیل هاشمی افزود : این مراسم با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در ساری برگزار می شود و قرار است در این مراسم فرصت های سرمایه گذاری استان تشریح و تببین شود .

به گفته مدیر کل دارایی مازندران تاکنون جلساتی برای هماهنگی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان  در حوزه های صنعت ، گردشگری و کشاورزی انجام شده است.

وی برپایی نمایشگاه فرصت ها و ظرفیت ها سرمایه گذاری ساری و میاندورد را به عنوان بخشی از برنامه های جنبی این همایش اعلام کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha