۸ آبان ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84926854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش «کُلاغ‌ها» در شهرکرد به روی صحنه رفت

۸ آبان ۱۴۰۱، ۸:۱۷
کد خبر: 84926854
نمایش «کُلاغ‌ها» در شهرکرد به روی صحنه رفت

شهرکرد-ایرنا- نمایش «کُلاغ‌ها»به کارگردانی «احمد رضا رافعی بروجنی» در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه رفت و اجرای آن تا ۲۳ آبانماه ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، نمایش کُلاغ‌ها به نویسندگی «سعید محسنی» و طراحی و کارگردانی «احمد رضا رافعی بروجنی» به مدت ۲۰ شب در تماشاخانه مهر شهرکرد ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

این اجرا تازه‌ترین اثر نمایشی گروه تئاتر شهر بروجن  به سرپرستی و تهیه‌کنندگی احمد رضا رافعی بروجنی است که به صورت مشترک با هنرمندان بروجن و شهرکرد به روی صحنه می رود و پریسا عابدی، امین بسیم و احمد رضا رافعی بروجنی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این نمایش تا ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هر شب به جز ۱۳ آبان ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر واقع در شهرکرد، چهاراه ابوریحان، میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر است.

به گزارش ایرنا، اجرای عمومی نمایش از ابتدای امسال رشد یافته است و در هفت ماهه گذشته تاکنون چندین اجرا برای عموم به روی صحنه رفته است.

همچنین آبانماه امسال، جشنواره سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری از سوی انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در راستای اعتلا، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی در سطح استان و با هدف کشف استعدادهای خلاق، جوان و ایجاد بستر مناسب جهت رشد و اعتلای هنر تئاتر، برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha