۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84927010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف‌ناپذیر و بی‌نظیر مثل ناپولی؛ تحقیر ساسولو به کمک زوج ویکتور- خویچا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ناپولی با درخشش وینگر گرجستانی و مهاجم نیجریه‌ای‌اش به سیزدهمین پیروزی متوالی در رقابت‌های مختلف دست یافت و صدرنشینی‌اش در سری آ را تثبیت کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ناپولی و ساسولو از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه دیگو مارادونا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل چهار بر صفر به پیروزی رسید.

ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا ستاره‌های تیم لوچانو اسپالتی در این مسابقه بودند. مهاجم نیجریه‌ای پارتنوپی سه بار در دقایق چهار، ۱۹ و ۷۷ برای تیمش موفق به گلزنی شد که ۲ گل روی پاس‌های وینگر گرجستانی به ثمر رسید. خویچا نیز در دقیقه‌ی ۳۶ زننده‌ی دیگر گل تیمش بود تا مجموعا روی سه گل اثر مستقیم داشته باشد.

ناپولی با این پیروزی به سیزدهمین برد متوالی خود در مسابقات مختلف دست یافت و به روند تاریخی خود ادامه داد. آنها حالا با ۳۲ امتیاز به صدرنشینی در سری آ ادامه می‌دهند و فاصله‌شان با میلان رده دومی از یک بازی بیشتر به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد. ساسوئولو نیز با متحمل شدن پنجمین باخت این فصل ۱۵ امتیازی باقی ماند و در جایگاه نهم ایستاد.

گفتنی است آرماند لارینته، بازیکن تیم میهمان در دقیقه ۸۴ از زمین مسابقه اخراج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha