سینماهای شهرداری تهران در جنوب پایتخت یکشنبه‌ها نیم‌بها می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: سینماهای راگا و تماشا زیرمجموعه شهرداری تهران از نیمه آبان ماه علاوه بر سه‌شنبه‌ها در روزهای یکشنبه نیز بلیت خود را به صورت نیم‌بها ارائه می‌دهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید اکبرشاهی با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از تجربه موفق اجرای طرح تابستانه در سینماهای ملت، تماشا، راگا و رازی تصمیم گرفتیم که تمهیداتی برای رفاه بیشتر شهروندان در سینماهای  زیرمجموعه در نیمه دوم سال و با توجه به رکودی که بر بازار فرهنگ و هنر سایه انداخته است، در نظر بگیریم که خوشبختانه با موافقت شورای صنفی نمایش مقرر شد که از نیمه آبان ماه بلیت سینماهای «راگا» و «تماشا» علاوه بر روزهای سه‌شنبه، در روزهای یکشنبه نیز برای مخاطبان به صورت نیم‌بها عرضه شود و در سایر ایام هفته سانس‌های اول نیز به صورت نیم‌بها خواهد بود.

سینمای شهرداری تهران در جنوب پایتخت یکشنبه‌ها نیم‌بها می‌شود

وی گفت: در پردیس سینمایی «ملت» نیز بلیت فیلم‌های منتخب در قالب طرح شناور اجرا می‌شود. در این طرح سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) تا ساعت ۱۷ به صورت نیم‌بها و از ساعت ۱۷ به بعد برای تمامی فیلم‌ها بهای بلیت از ۴۵ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان کاهش می‌یابد. در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت در روزهای سه‌شنبه به صورت کامل نیم‌بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌شود.  

اکبرشاهی افزود: پردیس سینمایی «رازی» نیز از دیگر سینمایی زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که از ابتدای امسال در راستای ارائه تسهیلات ویژه به شهروندان جنوب شهر تهران بهای بلیت آن همانند سال گذشته در تمام ایام هفته با ۱۵ هزار تومان ارائه می‌شود.  

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بیان کرد: امیدواریم که با اجرای این طرح آن قشر از جامعه که سینما را از سبد خانوار خود حذف کرده‌اند، دوباره با سینما آشتی کرده و بتوانند برای تماشای فیلم‌ها به سینما بیایند. 

براساس این گزارش، پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس‌های سینمایی راگا در شهر ری، تماشا در یافت‌آباد هر کدام با سه سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن برنامه نمایش فیلم‌ها و رزرو بلیت در این سینماها به سامانه‌های فروش آنلاین بلیت مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha