حضور پرشور مردم در تشییع شهدای حرم شاهچراغ جلوه‌ای دیگر از عشق به اهل بیت را نمایان کرد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی در بیانیه مشترکی ضمن قدردانی از مردم مومن و انقلابی برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای مظلوم حرم شاهچراغ تاکید کردند: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای شاهچراغ، جلوه دیگری از عشق به اهل بیت را نمایان کرد.

به گزارش روز دوشنبه استانداری خراسان رضوی، در این بیانیه مشترک آمده است: حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در تشییع شهدای مظلوم حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام، بار دیگر گوهر درخشان مودت و عشق به اهل بیت (ع) و ولایت در ایران اسلامی را در برابر چشم بدخواهان و کینه ورزان به جلوه درآورد.
این بیانیه می افزاید: به رغم تلاش موذیانه دشمن عنود و حسود برای جلوگیری از سیل خروشان مردم، اما این نور چلچراغ حضور در تشییع شهدای شاه چراغ بود که چشم خناسان را کور و دل دوستان را روشن کرد.

در ادامه آمده است: حضور منسجم مردم در جوار بارگاه رضوی نشانه دیگری از دلبستگی و دلدادگی آحاد مردم به انقلاب اسلامی، میراث گرانسنگ امام راحل، شهدای عزیز و رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی است، که همگی باید در حفظ و پاسداشت آن کوشا و مسوول باشیم.

این بیانیه مشترک خاطر نشان می‌کند: با خضوع و خشوع به درگاه خدای متعال و با تسلیت مجدد به محضر امام عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری از امت مسلمان و مردم خراسان رضوی و مشهد بویژه جوانان و دهه هشتادی ها و زنان غیور و حماسه ساز، خانواده شهدا و ایثارگران، نیروهای مردمی بسیج، اصناف و کسبه و نیروهای امنیتی و انتظامی قدردانی می شود.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، آنها را به رگبار بست.

این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر جای گذاشت.

آیین تشییع شهدای حرم مطهر شاهچراغ روز شنبه در شیراز و بعد از ظهر همان روز از محل میدان بسیج شهر مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha