به گزارش خبرنگار ایرنا ، استانداری مازندران امروز شلوغتر از یک روز عادی بود. ۵۰ شهروند مشکلدار از اول صبح سهشنبه به امید حل مشکلاتشان به استانداری آمده بودند. مردم ابتدا در سالن جلسات استانداری مازندران با استاندار دیدار میکردند و سیدمحمود حسینی پور هم در صورت نیاز، درخواستشان را به مدیران حاضر در این سالن جلسه ارجاع می داد یا آن را همانجا به نتیجه می رساند و لبخند رضایت را روی لبشان مینشاند.
"آقای استاندار! شوهرم بیکار است و یک دختر دارم. اجاره نشین هستیم و بسیاری از وسایل ضروری زندگی را هم نداریم. " این بخشی از درد دل زن میانسالی بود که خطاب به استاندار مازندران بیان کرد. حسینی پور هم درخواست او را به مدیران مربوطه ارجاع داد تا برای حل مشکلاتش کمک کنند.
۴۹ نفر دیگر از دیدارکنندگان با استاندار مازندران هم بدون لکنت زبان مشکلات خود را بیان کردند و حسینی پور، بعد از شنیدن درخواستها و مطالعه نامههای اداری متقاضیان با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در چارچوب اداری دستورات لازم را برای گرهگشایی از مشکلات مردم صادر کرد.
این افراد در روزهای گذشته با مراجعه به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران، درخواستهای خود را مطرح کرده بودند و با عنایت به این که تصمیمگیری و صدور دستور در باب درخواستهای این مراجعه کنندگان، به طور عمده در حیطه اختیارات و مسئولیتهای قانونی استاندار مازندران بود، بنا بر این شرایط دیدار مستقیم و بدون واسطه آنها با عالی ترین مقام اجرایی در استان فراهم شد.
این دیدار چهره به چهره در راستای خدماترسانی شایسته به مردم استان و ارائه خدمات مشاورهای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان در راستای تاکیدات آیت الله رئیسی رئیس جمهور، برنامهریزی شده بود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران در حاشیه دیدار چهره به چهره استاندار با اقشار مردم به خبرنگار ایرنا گفت: امروز علاوه بر ملاقات مردمی استاندار مازندران با مردم، تمامی ۲۲ فرماندار در نقاط مختلف استان پاسخگوی مطالبات شهروندان حوزه مدیریتی خود بودند.
اسماعیل مهرافزا افزود : دیدار چهره به چهره اقشار مردم با استاندار مازندران از حوالی ساعت هشت تا ۱۱ صبح در محل استانداری مازندران انجام شد.
وی ادامه داد : پاسخگویی و پیگیری مطالبههای اقشار مردم از سوی مسوولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به صورت مستمر در استان ادامه خواهد یافت.
مهرافزا با بیان این که دیدار چهره به چهره استاندار مازندران با تعداد قابل توجهی از شهروندان با حضور مدیران کل ستادی استانداری اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی برای ارائه خدمات بیمنت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغههای مردم استان در دست اجرا است، گفت : شهروندان بعد از دریافت دستور از استاندار، توسط اداره کل بازرسی استانداری کد عددی پیگیری مطالبات دریافت خواهند کرد و بسته به نوع درخواستشان تا حصول نتیجه مطالبات این عزیزان پیگیری خواهد شد.
نظر شما