دشمن از تمام امکانات در جنگ ترکیبی و شناختی استفاده می‌کند

بجنورد- ایرنا- جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن از تمام امکانات، ادوات و ابزار خود در جنگ ترکیبی و شناختی استفاده می کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی روز سه شنبه در جمع بسیجیان خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: دشمن با تمام قوت سعی در ضربه به نظام داشت ولی گروه های مختلف از مردم و نیروهای مسلح به میدان آمدند و در مقابل تهاجم فرهنگی، اقتصادی و امنیتی ایستادگی کردند.

وی افزود: بسیج در تمامی صحنه های ایران اسلامی حضور فعال داشته است و در این مقطع کنونی نیز به طور واقعی درخشید.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی، بسیج را رکن بسیار مهم برای ماندگاری و پیشرفت نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: هجمه های زیادی از سوی مخالفان و معاندان بر این نیروی همیشه در صحنه وارد می شود.

وی تصریح کرد: بسیج بُعد مردمی انقلاب است و در جریان اغتشاشات اخیر نشان داد که در برابر هجمه ها ایستادگی می کنند و در این راه حتی شهید نیز تقدیم انقلاب کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: بسیج با دست خالی از امنیت کشور مظلومانه دفاع کرد و ثمره آن عمیق تر شدن ریشه های انقلاب است.

وی یادآور شد: بخشی از بسیج شامل اقشار مختلف و متخصصان است که در زمینه های مختلف کارکردهای علمی گسترده ای دارند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی افزود: ماموریت بسیج فقط با بحث امنیتی گره نخورده است چرا که در حوزه سازندگی کارهای بزرگی انجام داده اند.

وی بر رفع محرومیت در جامعه تاکید کرد و گفت: در این زمینه بسیج نقش بی بدیلی دارد و در دوران شیوع کرونا اولین مجموعه ای بود که به فرمان رهبر انقلاب در خصوص کمک مومنانه لبیک گفت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: بسیج همچنین در بخش های مختلف علمی، تعلیم و تربیت، آموزش و در سایر بخش ها خدمات ارایه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha