۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84931432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه مسکونی یک هزار و ۱۵۶ واحدی در کرج کلنگ زنی شد

کرج - ایرنا - عملیات ساخت پروژه مسکونی یک هزار و ۱۵۶ واحدی سیاهکلان کرج روز پنجشنبه با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین  کلنگ زنی این پروژه  گفت: یکی از برنامه‌های جدی دولت مردمی آیت الله رییسی تامین مسکن است به همین منظور دستگاه های اجرایی مانند وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها ماموریت پیدا کرده‌اند که برای تأمین مسکن ذینفعان خود تلاش کنند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  افزود: بر اساس مصوبه دولت و سفرهای استانی در قالب طرح جهش مسکن پنج درصد از هر پروژه مسکونی به ایثارگران واگذار می شود ضمن آنکه  به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی  برای  مسکن ایثارگران زمین تامین کنند.
وی با اشاره به اینکه منابع بانکی مسکن ایثارگران با مصوبه هیات دولت در سال جاری افزایش یافته است، بیان داشت: سقف تسهیلات مسکن ۴۰۰ میلیون تومان  در مراکز استان‌ها ، شهرهای بزرگ ۳۰۰ میلیون تومان و   در سایر شهرها و ۲۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و ایثارگرانی که تاکنون از خدمات مسکن بهره‌مند نشده‌اند در دریافت تسهیلات دارای اولویت هستند.
 قاضی‌زاده هاشمی ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به دلیل تأمین زمین برای ایثارگران، گفت: استان البرز با همکاری  اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تامین زمین برای مسکن ایثارگران اقدام کرده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار  داشت: در استان البرز بیش از سه هزار و ۳۰۰ ایثارگر فاقد مسکن هستند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند  که  با کلنگ زنی پروژه سیاهکلان  مشکل  مسکن بخشی از جامعه  ایثارگران این استان برطرف خواهد شد.

استان البرز در طول دفاع مقدس پنج هزارو۲۵۰ شهید والامقام تفدیم آرمان های والای نظام اسلامی کرده است.

جمعیت جانبازان و آزادگان استان البرز حدود ۱۷ هزار نفر است .


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha