دسیسه‌های آمریکا خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند دسیسه‌های آمریکا که با امپراطوری رسانه‌ای خود به‌ راه انداخته، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدرضا طالبی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان شهر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: تفاوت راهپیمایی ۱۳ آبان‌ با سال‌های دیگر در این است که امسال استکبار جهانی با تمام توان و قدرت به میدان آمد که به نوعی بتواند ضربه مهلکی به‌زعم خیال باطل خودش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی اظهار داشت: مردم دین‌مدار، ولایت‌مدار و انقلابی خراسان جنوبی سیزدهم آبان‌ ۱۴۰۱ با انسجام کامل و حضور پرشور و به‌موقع و زمان‌شناسی دقیق خود در راهپیمایی شرکت کردند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم در این راهپیمایی شرکت کردند تا این پیام را به استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیست اعلام کنند که ما مدافع نظام و انقلاب خود هستیم و دسیسه‌های آمریکا که با امپراطوری رسانه‌ای خود به‌ راه انداخته نمی‌تواند خللی در اراده مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز استان حوالی ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا میدان قدس ادامه داشت و با قرائت بیانیه راهپیمایی پایان یافت.

استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، معاونان استاندار، جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی در جمع راهپیمایان حضور یافتند.

نظیر این مراسم امروز در بیش از ۳۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha