۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84932334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان انقلاب اسلامی پیام مردم ایران را امروز به خوبی دریافت می کنند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز با حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان بدون شک پیام خود را به خوبی دریافت خواهند کرد.

محمدمهدی اعلایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از ویژگی های مهم و بارز راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته، حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که از پیر و جوان به خیابان ها آمدند و بار دیگر با آرمان های نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.

وی اضافه کرد: امسال، سالی است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار پیام واضح و آشکار خود مبنی بر ادامه مبارزه مردم مومن و انقلابی ایران با سیاست های غلط و نابجای دشمنان خود را دریافت خواهد کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: حضور مردم در یک روز تعطیل برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با اشاره به حوادث اخیر بسیار قابل تامل بوده و بیانگر آن است که مردم ما همیشه و همواره دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان های آن در همه شرایط را دارند.

اعلایی خاطرنشان کرد: دوستان ما با دیدن مردم در مناسبت هایی مانند ۱۳ آبان دلگرم تر شده و اینکه دشمنان ما نیز پیام ملت ایران را جدی تر از گذشته دریافت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha