مسئولان شهر قرچک : حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمن را خنثی کرد

قرچک- ایرنا- جمعی از مسئولان شهرستان قرچک با بیان این که دشمن تلاش دارد نسل جوان را از ارزش‌های انقلاب دور کند، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را موجب خنثی شدن توطئه دشمنان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه قرچک در حاشیه برپایی راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان مردم این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز طراحی شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، جوانان و نسل آینده‌ساز ایران اسلایم را هدف قرار داده تا آنان را از ارزش‌های انقلاب دور کند غافل از این که بصیرت جوانان ایرانی، این توطئه را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: امروز حضور باشکوه و با صلابت آحاد مردم به ویژه دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه ثابت کرد که مردم با وجود تمامی مشکلات دست از اسلام و انقلاب بر نداشته و مردم همواره فرامین رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود در تمامی امور قرار می‌دهند.

استکبار ستیزی اصول جدا نشدنی آرمان انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان قرچک نیز با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: استکبار ستیزی، از اصول جدانشدنی آرمان انقلاب اسلامی که مردم ایران اسلامی به درستی به آن پایبند می‌باشند.

علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: آبان در مقاطع مختلف تاریخ ایران، با اتفاقات بسیار مهمی همراه بود که وجه مشترک تمامی آنان، استکبار ستیزی و مقابله با زیاده‌خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

وی افزود: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها، همچون اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پرشور و پرحرارت است و به ویژه در ایامی که استکبار جهانی تلاش داشت که کشور را با اغتشاش به ناامنی سوق دهد، این حضور توطئه شوم استکبار را با شکست همراه کرد.

وی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به قدرتی بلامنازع منطقه در حوزه‌های مختلف تبدیل شده و قطعا با همراهی و حمایت مردم، مشکلات اقتصادی نیز با برنامه ریزی مناسب دولت رفع خواهد شد.


راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی مردم ایران است

فرمانده سپاه ناحیه ورامین نیز اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان، نماد استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی است و ثابت می‌کند مردم به درستی دشمنی استکبار جهانی را شناخته و با تمام وجود با آن مقابله می‌کنند.

سرهنگ پاسدار صمد سلطانی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در ایام گذشته تلاش کردند تا انقلاب را با آشوب و اغتشاش دچار دگرگونی کنند، تلاشی که قطعا با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه با شکست همراه می‌گردد.
وی تأکید کرد: مشکلات اخیر نه تنها آسیبی به کشور وارد نکرد که باعث شد تا با شناسایی نقاط ضعف کشور و تلاش برای رفع آن‌ها، نظام و انقلاب از قوام بیشتری همراه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha