۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84934047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردبیل قهرمان مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان کشور شد

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل گفت: تیم ناشنوایان اردبیل درمسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مقام اول را کسب کرد.

سخاوتعلی خدنگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان (آقایان)، گرامیداشت شهید حسین فهمیده با حضور ۳۵ ورزشکار از هفت استان به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، سمنان، فارس ، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

او بیان کرد: در پایان و در بخش تیمی این رقابت ها تیم اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و تیم استان فارس مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اردبیل اضافه کرد: در بخش انفرادی نیز فرزاد چراغی از اردبیل مقام اول را به دست آورد، امیر اسداله زاده از فارس نایب قهرمان شد و رضا قاسمی از چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه سوم شد.

خدنگی ادامه داد: همچنین کمیته برگزاری مسابقات فرزاد چراغی از اردبیل را به عنوان فنی ترین بازیکن و عرفان کریمیان از خراسان رضوی را با اخلاق ترین بازیکن معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، هیات ورزش های ناشنوایان اردبیل یکی از هیات ورزشی موفق استان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha