استاندار کرمانشاه: دشمن امنیت ایران اسلامی را نشانه گرفته است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن به سمت امنیت کشورمان است، گفت: در این میان عده‌ای گول خورده قدر امنیت کشورمان را درک نمی‌کنند و به یک سری کارها برای بهم زدن آرامش و امنیت جامعه دست می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهمن امیری‌مقدم» روز یکشنبه در همایش تجلیل از موکبداران چهار استان کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان که در سرسرای کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، افزود: چیزی که همیشه مایه حسرت دشمنان ایران اسلامی بوده امنیت آن است.

وی اضافه کرد: دشمنان نه تنها با تمام فشارها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و جنگ نتوانسته‌اند خدشه‌ای به امنیت کشور ما وارد کنند، بلکه باوجود اینها  ایران همچنان با ثبات و آرامش، خودکفا و پیشرو در جهان می درخشد و این دشمنان را آزار می دهد و نمی توانند تحمل کنند.

امیری‌مقدم بیان داشت: امنیت کشور ما حاصل خون هزاران شهید و جانبازی هزاران نفر از بهترین فرزندان این آب و خاک است و براحتی به دست نیامده که به آسانی آن را از دست بدهیم. برخی‌ها بهتر است وضعیت عراق و سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه که دشمن به آنجا به بهانه های واهی پای گذشته نگاه کنند و درس بگیرند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از حضور با بصیریت و باشکوه مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد و گفت: مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند برای دفاع از کشور هرجا لازم باشد به میدان می آیند.

امیری‌مقدم همچنین به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: تنها راه انجام کارهای انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم است که مسوولان باید در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم باشکوه اربعین امسال و خدمت رسانی به زائران توسط هزاران خادم گفت: ما ملت امام حسین (ع) و دین هستیم و هرجا دین ما در خطر باشد از جان خود می گذریم.

برگزاری باشکوه مراسم اربعین از دستورات مهم آقای رییسی بود

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش شبانه روزی تمام دستگاه های اجرایی و دولتی برای فراهم کردن زیرساخت های برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال گفت: برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال یکی از برنامه های مهم دولت و از دستورات شخص آقای رییسی بود.

امیری‌مقدم مراسم اربعین را در راستای زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) دانست و از برگزاری کنندگان این مراسم به ویژه موکب داران قدردانی کرد.

وی در ادامه از اقدامات جهادی و انقلابی دستگاه های خدمت رسان استان کرمانشاه در خصوص برگزاری مراسم اربعین خبر داد و گفت: گازرسانی ۲۰ کیلومتری به مرز خسروی ظرف ۲۰ روز، ۱۴ کیلومتر آبرسانی به مرز سومار ظرف ۱۴ روز، تلاش برای بازگشایی مرز خسروی و اقدامات فراوان ریز و درشت دیگر از جمله این تلاش ها بود.

امیری‌مقدم در پایان وحدت در استان کرمانشاه بین ادیان و اقوام مختلف را مثال زدنی دانست و افزود: در طول این مسیر اربعین هم موکبداران اهل تسنن هم اهل حق و هم شیعه؛ همه باهم به خدمت رسانی زوار اباعبدالحسن مشغول بودند که جای قدردانی دارد.

در پایان این همایش با حضور قائم مقام توسعه و بازسازی ستاد عتبات عالیات کشور از  موکب داران استان های کردستان، ایلام، کرمانشاه و همدان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha