۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 84934440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسرائیل "سلبریتی ها" را به خط کرد

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 84934440
اسرائیل "سلبریتی ها" را به خط کرد

تهران - ایرنا- رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خود برای سرپوش گذاشتن بر پرونده جنایات و تجاوزگری های خود و خوب جلوه دادن وجهه این رژیم در سطح جهانی "سلبریتی ها" و چهره های مشهور صهیونیست در فضای مجازی را به خط کرده است تا برای این رژیم تولید محتوای "مثبت" کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، وجهه سیاه رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به خاطر ارتکاب جنایات جنگی و اجرای سیستم آپارتاید در قبال فلسطینی ها و بحران آفرینی و جنگ افزوزی علیه ملت های منطقه باعث شده که وزارت خارجه این رژیم را به فکر استفاده از سلبریتی ها برای تولید محتوای "مثبت" از این رژیم در برابر خیل گسترده افشاگری درباره جنایات و اقدامات ضدبشری تل آویو در شبکه های اجتماعی انداخته است.

"باراک راوید" خبرنگار پایگاه صهیونیستی "والا" فاش کرد که وزارت خارجه رژیم اسرائیل پروژه ای را با عنوان "جمع تاثیرگذاران" راه اندازی کرده است که در آن "جوانان اسرائیلی" فعال در شبکه های "تیک تاک" و "اینستاگرام" و "یوتیوب" با دهها یا صدها هزار دنبال کننده، آموزش ببینند و سپس درباره این رژیم تولید محتوای مثبت کرده و آن را در شبکه های اجتماعی پخش کنند.

او افزود: ایده راه اندازی این پروژه را "عیدان رول" معاون وزیر خارجه مطرح کرده است. راه اندازی پروژه در ماه اوت گذشته با فراخوان وزارت خارجه اسرائیل در شبکه های اجتماعی شروع شد و در این فراخوان، از سلبریتی ها و جوانان تاثیرگذار در فضای مجازی خواسته شد تا با این وزارتخانه برای انتشار ویدئو در شبکه اینستگرام همکاری کنند. شمار زیادی از جوانان از جمله 12 چهره تاثیرگذار در شبکه های تیک تاک و یوتیوب و اینستاگرام درخواست دادند و مشخص شد که هریک از آنها از 10 تا 500 هزار دنبال کننده دارند و درباره "اسرائیلی ها" برای مخاطبان خارج تولید محتوا می کنند.

این خبرنگار صهیونیست تصریح کرد: از جمله معیارهایی که وزارت خارجه اسرائیل برای آنها تعیین کرده، این است در تولید محتوای خود به مسائل سیاسی یا امنیتی نپردازند بلکه صرفا در زمینه های کمدی، گردشگری، ورزشی، غذا و موسیقی اسرائیل تولید محتوا کنند. اینها اولین جلسه خود را در قالب پروژه یاد شده در مقر وزارت خارجه اسرائیل برگزار کردند و در طول جلسات خود دیپلماسی عمومی، تاریخ و تولید محتوای مناسب برای مخاطبان خارجی و طرز نشستن جلوی دروبین را آموزش خواهند دید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha