۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84934928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور باشکوه مردم برای مشایعت شهید امنیت در البرز + فیلم

کرج - ایرنا - آیین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت سید "روح الله عجمیان" در استان البرز و کلانشهر کرج ، حال و هوای خاصی به وجود آورده ، مراسمی که هر لحظه بر جمعیت مشایعت کنندگان افزوده می شود تا مظلومیت این شهید مدافع امنیت را فریاد بزنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امروز دوشنبه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سیدروح الله عجمیان از ساعت ۹ صبح در کلانشهر کرج آغاز شده و هزاران نفر از قشرهای مردم برای قدرشناسی از مدافعان امنیت خود را به این مراسم با شکوه رسانده اند.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از ۴۵ متری گلشهر کرج آغاز شده و  جمعیت به سمت آستان مقدس امامزاده محمد (ع) در حصارک کرج به حرکت درآمده اند.

در این مراسم  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، استاندار البرز، فرمانده سپاه امام حسن (ع) و پرسنل فراجا و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی مردم قدرشناس و شهید پرور کرج را برای تشییع این بسیجی فداکار شهید همراهی کردند. 

چه شور نوایی است  امروز در البرز 

خون شهیدان بار دیگر فضای البرز را عطر اگین کرده و مردم در این آیین شور حسینی و عاشورایی به خود گرفته چرا که فرزندی از تبار سید الشهدا (ع) را تا بهشت مشایعت می کنند.

امروز البرز بیش از گذشته از دست استکبار و ایادی مزدور آن به خشم آمده و فریاد های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آشوبگر  و داعشی فتنه گر  اعدام باید گردد  لحظه ای قطع نمی شود.

البرز  به عنوان ایران کوچک امروز  شاهد شورآفرینی اقوام ایرانی است که در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جوان  یکصدا به میدان آمده اند تا وحدت ، همدلی و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

امروز البرز خشم انقلابی به خود گرفته تا خون به ناحق ریخته فرزندان این مرز و بوم را از استکبار و ایادی آن بستاند، مردم ولایی این دیار دیگر فتنه گری و آشوب را بر نمی تابند و مسوولان را برخورد قاطع با آشوبگران فرا خواندند .

امروز مردم در آیین تشییع پیکر پاک شهید بسیجی به فتنه گران و حامیان آنان اتمام حجت کردند که صبرشان لبریز شده و آماده جانفشانی در راه ارزش های والای نظام اسلامی هستند.

البرزی ها فریاد برآورند که امت خمینی (رة) راه آن پیر فرزانه را در تلاطم گردبادها و حوادث پیچیده گم نخواهد کرد و در راه  ارزش های والای دینی ثابت قدم و استوار ایستاده اند.

مردم یکپارچه آمده اند تا وحدت و امت اسلام و اقوام ایرانی را فریاد بزنند و به بدخواهان بفهمانند که اقوام  ایرانی متحد و  یکپارچه  در مقابل فتنه انگیزی های آمریکا و جهان استکباری هوشیار ، با بصیرت و ولایی تر از گذشته خواهند ماند.    

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت.

این شهید والامقام  پنجشنبه هفته گذشته در جریان  آشوب آزاد راه کرج - قزوین  در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو  برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکرمطهر شهید بسیجی سید روح الله عجمیان پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مداحان با روضه خوانی واقعه کربلا ، پدر و مادر این شهید را تا مزار وی بدرقه کردند.
پس از وداع خانواده این شهید بزرگوار ، با فریاد یا حسین و لبیک گویی اقشار مختلف مردم پیکر سید روح الله عجمیان به خاک سپرده شد و در کنار سایر شهدای گلزار آستان امام زاده محمد (ع ) آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha