۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84935092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حسینی: آنالیز خوبی از حریفان در جام جهانی داشتیم

۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84935092
حسینی: آنالیز خوبی از حریفان در جام جهانی داشتیم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مدت که در کمپ هستیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و رقیبان را هم آنالیز کردیم.

به گزارش ایرنا، سیدحسین حسینی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی در فاصله ۱۳ روز مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:‌ در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از طرفی نظم و انضباط تیمی خوبی در اردو حکمفرما بود.

 وی افزود: همه هدف ما صعود به دور بعدی مسابقات جام جهانی است. شب و روز برای این هدف تلاش و تمرین می‌کنیم. گروهمان سخت است اما تلاش می‌کنیم مردم ایران را شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شانس حضورش در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی تصریح کرد: این موضوع به نظر کادر فنی باز می‌گردد، همه تلاشم را می‌کنم در لیست نهایی باشم. من فقط تمرین می‌کنم و سایر مسائل به نظر کادر فنی باز می‌گردد.

حسینی در مورد شناختش از رقیبان ایران در جام جهانی قطر تاکید کرد: در این مدت که در اردو بودیم، علاوه بر تمرین، آنالیز خوبی از حریفان داشتیم و امیدوارم که در جام جهانی بتوانیم موفق باشیم.

حسینی در مورد انتقاداتی که به رقیب تدارکاتی ایران پیش از جام جهانی می‌شود، گفت: رده‌بندی مهم نیست. مهم این است که قبل از رفتن بازی دوستانه خوب داشته باشیم و خواسته‌های کادر فنی را به نحو احسن انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha