۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84936297
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی تسریع شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: پرداخت تسهیلات محرومیت زدایی با هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی باید تسریع شود و این مهم در اولویت کاری تمام مسوولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در نشست با بخشداران خراسان شمالی اظهارداشت: گرچه در یکسال اخیر اقدامات شاخصی برای محرومیت زدایی از مناطق محروم خراسان شمالی انجام شده است اما باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به محرومان وظایف همه مسوولان است که دولت سیزدهم نیز اهتمام جدی به این امر و فراهم کردن رفاه مناطق محروم دارد.

حسین نژاد ادامه داد: پرداخت تسهیلات محرومیت زدایی و فرهنگ سازی چگونگی استفاده از آن می تواند به روند کاهش فقر سرعت دهد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به نقش مسوولان در جهاد تبیین گفت: در حالی که جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ما است اما به خوبی در این حوزه عمل نکرده ایم به گونه ای که بخشداران به عنوان یکی از ارکان اجرایی باید از طریق رسانه ها و فضای مجازی به دنبال بیان واقعیت ها و تبیین موضوعات گوناگون جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع باید بخشداران با استفاده از ظرفیت شوراها در بین مردم روشنگری کنند و به دشمنان اجازه ندهند تا حقایق را وارونه جلوه دهند.

حسین نژاد گفت: مهمترین اقدام بخشداران در این خصوص ارتباط درست با مردم و بیان عملکرد واقعی است.

وی پاسخگویی بخشداران به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، توجه به حوزه صنایع تبدیلی، ارتباط با مردم و ائمه جمعه، تسلط به قوانین و مقررات و توجه به بافت روستاها و محلات کم برخوردار را نیز از دیگر وظایف بخشداران دانست.

خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha