۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84937509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت در ۳۴ محله کم برخوردار کرج برپا شد

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 84937509
میز خدمت در ۳۴ محله کم برخوردار کرج برپا شد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: میز خدمت در ۳۴ محله کم برخوردار برپا شده و پروژه ها و برنامه ها در این محله ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی آقابراری روز چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و ورزشی طرح اجرایی جشنواره البرز قوی افزود: شهرداری کرج هر چه سریع تر نسبت به تبلیغات محیطی شهر و بالابردن بیلبوردهای اطلاع رسانی جشنواره البرز قوی اقدامات خود را اجرایی کند تا نشاط اجتماعی این رویداد بزرگ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر نیز ملموس و مشهود باشد.

وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنگامی دست استکبار از کشورمان کوتاه شد اما بر این اساس دشمن به هر طریق درصدد ضربه به ایران اسلامی است.

اقا براری با اشاره به وقایع اخیر افزود: این وقایع تجربه ای به تجربه های ما در نظام اسلامی افزود؛ شاهد بوده ایم کسانی که در خیابان بودند هنگام دستگیری چگونه واقعیت ها را بیان می کنند و تفاوت آن با آنچه رسانه های غربی و گماشتگان شان بیان می کنند چقدر متفاوت است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در ادامه با اشاره به سوء استفاده  طیف های مختلفی که در این شرایط موج سواری کرده اند،گفت:  امروز همه شاهد هستیم که ایران قوی در صحنه بین الملل توفیق فراوانی در  تولیدات علم و فناوری های هسته ای کسب نموده است.

آقابراری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون بدعهدی امریکایی ها  ادامه داد: کشورهایی که منافع خود را در خطر می بینند از هر روشی برای توطئه افکنی استفاده می کنند.
 
وی بیان داشت:: دستگاه های فرهنگی مجری اصلی طرح اجرایی جشنواره البرز قوی هستند، سازمان فرهنگی شهرداری کرج، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هر چه سریعتر برنامه های اجرایی خود را اعلام نمایند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی طی ایام برگزاری این جشنواره افزود: درب های مراکز تاریخی، فرهنگی و هنری استان در بازه برگزاری جشنواره فرهنگی اجتماعی البرز قوی به روی مردم گشوده باشد و جشنواره اقوام نیز در ۲ پارک ایران کوچک و شهید چمران اجرایی خواهد شد.

بودجه  فرهنگی سال ۴۰۲  بین ۱۸ دستگاه توزیع می شود 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج نیز گفت: بودجه فرهنگی شورای ششم کرج با ۴۰ میلیارد تومان پنج برابر شده است و مدیریت شهری و شورای شهر موظف شده اند که کل بودجه سال ۱۴۰۲ خود را در این بخش با ۱۸ دستگاه فرهنگی استان به اشتراک بگذارند. 
حجت الاسلام علیرضا سعیدی تاکید کرد: برنامه های فرهنگی باید متناسب با ذائقه مردمی در راستای اجرای اهداف نظام اسلامی اجرایی شود تا تاثیرفرهنگی خود را داشته باشد. بنابراین مردمی سازی در برنامه ها باید مورد توجه باشد. 
وی  گفت: اول باید از ذائقه شناسی شروع کرد به موازات آن استانداردهای فرهنگی ایجاد کنیم و بعد فرایند فرهنگسازی صورت بگیرد. 

در نشست کارگروه فرهنگی و ورزشی طرح اجرایی جشنواره البرز قوی ، طرح اجرایی جشنواره البرز قوی به دبیری سپاه امام حسن مجتبی (ع) تبیین و تشریح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha