۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84939805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ تن کالای قاچاق در البرز کشف شد

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84939805
 ۷۰۰ تن کالای قاچاق در البرز کشف شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک انبار بزرگ کالای اساسی قاچاق در شهرستان کرج خبر داد و گفت: در این انبار بیش از ۷۰۰ تن کالای اساسی قاچاق کشف شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار بزرگ کالای قاچاق در جاده مخصوص "تهران - کرج" مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.
وی با اشاره به دریافت دستور قضائی و اعزام ماموران به انبار مورد نظر، افزود: در بازدید از این انبار بیش از ۳۰۱ تُن شکر، ۳۵۵ تن روغن مایع، ۵۵ تن روغن جامد و ۶ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مارگین قاچاق کشف شد.
سردار محمدیان  با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: متهمان هیچگونه مدرکی دال بر ورود قانونی این حجم عظیم از کالا به پلیس ارائه نکردند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ارزش اقلام مکشوفه ۱۰۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است.

دستگیری باند عرضه خارج از شبکه نهاده‌های دامی در البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز نیز از دستگیری اعضای باند سازمان یافته عرضه نهاده های دامی دولتی به قیمت آزاد خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی افزود: در راستای تشدید شناسایی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان یافته، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند سازمان یافته عرضه نهاده های دامی دولتی به قیمت آزاد مطلع و بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که اعضای این باند سه  نفره از سال های ۹۶ تا ۹۹ با سوء استفاده از اسناد و مدارک یکی از مرغداری های بزرگ کشور اقدام به دریافت حواله بیش از ۷۲۴ تن سویا و ۶۹۱ تن ذرت کرده اند و آن ها را با قیمت آزاد در بازار به فروش رسانده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش حواله های دریافتی از سوی این باند را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند را دستگیر پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha