آبی‌اناری‌ها رکورددار بیشترین بازیکن در جام جهانی

تهران - ایرنا - ۱۶ بازیکن بارسلونا در قالب تیم‌های مختلف ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند که ۷ بازیکن در تیم ملی اسپانیا هستند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، حضور ۱۶ بازیکن از مردان بارسا در جام جهانی ۲۰۲۲، رقم غبطه‌برانگیز و به معنای رکورد خاص بارسا است که در ادوار مختلف جام‌جهانی سابقه نداشته است. در این میان، ۷ بازیکن برای تیم ملی اسپانیا به میدان خواهند رفت.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۱۴ بازیکن از بارسلونا حضور داشتند که از تعداد بازیکنانی که در سال ۲۰۱۰ به آفریقای جنوبی رفتند، بیشتر شد.

۱۶ بازیکن کاتالان‌ها که در معتبرترین تورنمنت فوتبال کره‌زمین شرکت خواهند کرد در هشت تیم ملی حضور دارند. رافینیا با برزیل، روبرت لواندوفسکی با لهستان، آندریاس کریستنسن با دانمارک، رونالد آرائوخو با اروگوئه، مارک آندره تراشتگن با آلمان، ژول کونده و عثمان دمبله با فرانسه، فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای با هلند و در نهایت اریک گارسیا، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، پدری گونزالس، گاوی، فران تورس و آنسو فاتی با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی حضور خواهند داشت.

آبی‌اناری‌ها رکورددار بیشترین بازیکن در جام جهانی

با اعلام لیست تیم ملی اسپانیا از سوی لوئیس انریکه برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، هفت ملی‌پوش از بارسلونا هستند که علاوه بر حضور، درآمدزایی خوبی برای بارسلونا خواهند داشت؛ درآمدی که در شرایط بحران اقتصادی که این باشگاه دارد بسیار خوشایند است.

بنا بر گزارش‌ها، بارسلونا برای حضور هر بازیکن در هر بازی جام جهانی ۸ هزار و ۵۰۰ یورو دریافت خواهد کرد که فارغ از نتایج تیم‌ها فقط در دیدارهای مرحله گروهی در مجموع ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

باشگاه کاتالان در حال حاضر بیشترین سهم را در فوتبال دارد. پس از آنها منچسترسیتی با ۱۵ بازیکن و رئال مادرید با ۱۳ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند. با این حال، هنوز تیم‌هایی برای اعلام ترکیب خود باقی مانده‌اند و این رده‌بندی ممکن است تغییر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha