رقابت ۶۰ موتورسوار در تبریز برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی

تبریز - ایرنا - ۶۰ موتورسوار از سراسر کشور برای قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی در ارتفاعات عون بن علی ( عینالی ) تبریز رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا،  نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندرو قهرمانی کشور با عنوان "جام تبریز" پنجشنبه و جمعه این هفته در عینالی تبریز برگزار می شود.

به گفته مسوولان برگزاری، این مسابقات به منظور انتخاب تیم ملی و همچنین معرفی ظرفیت های گردشگری تفرجگاه عینالی برگزار می شود.

طبق اعلام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، مربیان تیم ملی در این رقابت ها حضور دارند تا بهترین ها را در ترکیب تیم ملی قرار دارند.

 مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۹ صبح پنجشنبه در عینالی تبریز و همزمان با مسابقه مقدماتی که شامل عبور از موانع است، برگزار می شود.

خط استارت روز دوم رقابت ها نیز در آمفی تائتر این مجموعه خواهد بود و شرکت کنندگان پس از طی مسافت ۶ کیلومتری رینگ منتهی به آمفی تئاتر، به خط پایان خواهند رسید.

این رقابت ها با مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، موتور اندرو یکی از رشته های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی فرعی و آفرود انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha