تعداد واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان بااشاره به ثبت نام ۱۰۶ هزار و ۱۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: طبق پالایش‌ها تاکنون ۲۷ هزار و ۴۵۹ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند.

عباس کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد واجد شرایط مسکن در هرمزگان تاکنون ۱۵ هزار و ۸۲۳ نفر تایید نهایی شدند و پنج هزار و ۶۶۱ نفر نیز سهم آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال خود را واریز کرده‌اند.

وی بیان داشت: سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن در تعهدات چهارساله ۵۰ هزار واحد بوده که براساس میانگین جمعیتی سالیانه ۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه زمین‌های مورد نیاز برای احداث سهمیه ۵۰ هزار واحد مسکن در استان تامین شده است، یادآور شد: با احداث این واحدها هم از افزایش قیمت مسکن جلوگیری خواهد شد و هم قیمت تمام شده مسکن را کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح نهضت ملی مسکن به جز  حاجی آباد و رودان در همه شهرستان‌های هرمزگان آغاز شده است و تا پایان هفته جاری نیز در این ۲ شهرستان عملیات اجرایی واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.

طبق گفته استاندار هرمزگان؛ در بهمن ماه امسال فرصت مجددی برای افراد متقاضی و جامانده از ثبت نام در سایت طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ استان هرمزگان از حیث تامین و تخصیص زمین طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور رتبه نخست دارد.



 

اخبار مرتبط