اعدام مبارزان فلسطینی؛ موضوع مذاکرات تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- «ایتامار بن گویر» رهبر حزب «اوتسما یهودیت» سرزمین های اشغالی، از طرح موضوع اعدام مبارزان فلسطینی در مذاکرات تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اشاره به درخواست بن گویر برای اعدام فلسطینی ها، نوشت: انتظار می رود این عضو راستگرای کِنِسِت، در کابینه جدید وزیر شود.

گویر با خطاب کردن مبارزان فلسطینی به عنوان تروریست اعلام کرد: دادگاه ها باید وادار به صدور حکم اعدام برای فلسطینی ها شوند.

وی این درخواست را امروز و در مذاکرات برای پیوستن به ائتلاف "بنیامین نتانیاهو" رهبر حزب جنگ طلب لیکود جهت تشکیل کابینه جدید مطرح کرد.

یدیعوت آحارونوت نوشت: موضوع اعدام فلسطینی ها در کابینه های گذشته هم مطرح شده بود و مورد حمایت برخی اعضای حزب لیکود قرار گرفته، اما تصویب نشده بود، اکنون با تشکیل کابینه راست‌گرا، امکان تصویب آن وجود دارد.

اعدام مبارزان فلسطینی یکی از شعارهای انتخاباتی بن گویر در مبارزات انتخاباتی بود.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی به سرکردگی حزب لیکود شامل احزاب راست‌گرا از جمله اتحاد اوتسما یهودیت-صهیونیسم مذهبی و احزاب حریدی شاس و اتحاد یهودیت توراتی است.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه(۲۲ آبان) در محل اقامت خود با نتانیاهو دیدار و وی را رسما مامور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرد.

به گزارش ایرنا، حکم حبس ابد اشد مجازات در سرزمین‌های اشغالی محسوب می شود و تاکنون مبارزان فلسطینی نیز در صورت دستگیری و بازداشت مشمول این حکم می شدند. اکنون هزاران فلسطینی به دلایل واهی یا تنها به دلیل اعتراض به اشغال وطنشان و از بین رفتن حق حیاتشان در زندان های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha