اس ام اس یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات در سراسر دنیا برای کسب و کارها است. شاید دیدگاه شما با این جمله متفاوت باشد و شبکه های اجتماعی یا حتی پیام رسان ها را به این ابزار ارتباطی ترجیح دهید. برای بررسی نظر شما بیاید نگاهی دوباره به اس ام اس مارکتینگ و کاربرد پنل پیامکی بیندازیم. با ما در این مقاله همراه باشید.
اس ام اس مارکتینگ، کم هزینه ترین روش بازاریابی
انتقال پیام در جهت تبلیغات یا تعامل با مشتریان اس ام اس مارکتینگ نام دارد. از پیامک می توان برای اطلاع رسانی تخفیفات، پیشنهادات ویژه و… یا حتی تبلیغات به افرادی که شما را نمی شناسند استفاده کرد. در واقع اس ام اس مارکتینگ تاثیر مستقیمی روی اهداف اصلی کسب و کارها مانند افزایش فروش، آگاهی بخشی از برند و وفادارسازی مشتریان می گذارد.
برخی فکر میکنند دوران ارسال پیامک به سر آمده و باید کانال های جدید رو جایگزین ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی کنند این در حالی است که اس ام اس هنوز اصلی ترین ابزار ارتباطی پس از تماس تلفنی قرار دارد و بر عکس سایر کانال های دیجیتال که نیازمند اینترنت هستند در حالت آفلاین و بدون نیاز به تلفن های هوشمند قابل اجرا است.
انتخاب کانال پیامک برای ارتباط پایدار با مشتریان و همچنین تبلیغات مزایای زیادی را برای کسب و کارها دارد:
- هزینه ارسال هر پیامک به هر فرد تنها چند ریال است.
- نیازی به تلفن هوشمند برای ارسال پیامک نیست.
- همه مخاطبان هدف شما به موبایل دسترسی دارند.
- در هر زمان که بخواهید پیام های شما ارسال میشوند.
- اس ام اس مارکتینگ، تکمیلکننده سایر کانال ها و روش های بازاریابی است.
- امکان گزارش گیری از کمپین های پیامکی وجود دارد.
- تبلیغات شما قابلیت هدفمند و شخصی شدن دارد.
کاربرد ارسال پیامک در کسب و کارها
اس ام اس مارکتینگ علاوه بر ارسال پیامک های تبلیغاتی که بیشتر کسب و کارها بیشتر با آن آشنایی دارند می تواند به منظور افزایش تعامل مشتریان با برند و وفادار سازی آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.
اطلاع رسانی سریع
اطلاع رسانی به مشتریان یکی از رایج ترین کاربردهای پیامک است. علت انتخاب این کانال برای اطلاع رسانی سرعت انتقال پیام به مخاطبان است.
مشتریان دوست دارند از آخرین اخبار کسب و کارها و برندهای محبوب خود آگاه باشند. شما می توانید با ارسال متن پیامک افتتاحیه مشتریان را از شعبات جدید یا حتی جابه جایی، تخفیفات و… خود آگاه کنید.
ارسال پیامک به بانک
با ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، موقعیت مکانی مخاطبان یا حتی شغل آن ها می توان مخاطبان را با هدف گذاری بیشتری انتخاب و برای آن ها کمپین های منحصر به فرد پیاده کرد.
بالا بردن امنیت سایت
پیامک کاربردهای زیادی در سایت ها دارد. صاحبان وب سایت ها از طریق وب سرویس پیامک برای جمع آوری شماره مشتریان، مشاوره، ارسال نام کاربر و…. از پیامک استفاده می کنند و می توانند در کنار ساده تر کردن تجربه کاربری، امنیت سایت خود را افزایش دهند.
پنل اس ام اس چیست؟
برای ارسال پیامک به مشتریان شما نیازمند ابزاری حرفه ای هستید که به سرعت و در طیف گسترده پیام های کسب و کار شما را به مشتریان منتقل کند. پنل پیامکی همان ابزاری است که به آن نیاز دارید، پنل اس ام اس نرمافزاری در فضای اینترنت است، که امکان ارسال، دریافت، مدیریت پیامک ها را برای شما فراهم می کند.
مدیانا، جامع ترین ابزار ارتباط با مشتری
تا به این بخش از مقاله به اهمیت پنل پیامک پرداختیم در این بخش قصد داریم تا شما را با حرفه ای ترین سامانه پیامکی آشنا کنیم. مدیانا پلتفرم جامعی برای کسب و کارها است که فعالیت خود را در حوزه پیامک از سال ۹۱ آغاز کرده است. بیش از ۲۰۰۰۰۰ کاربر مستقیم روزانه از طریق سامانه پیامکی مدیانا به مخاطبین خود پیامک ارسال می کنند. مدیانا جعبه ابزاری مناسب برای کسب و کارها است جدا از پیامک سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند تلفن ابری و همچنین پیام صوتی را ارائه می دهد.
مدیانا پنل پیامک خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
از سایر ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- وب سرویس تخصصی
- انواع افزونه های پیامکی رایگان
- پشتیبانی تخصصی ۲۴ ساعته
- بالاترین سرعت ارسال
- بانک شماره جامع و به روز
- مشاوره رایگان
- پشتیبانی اجرای کمپین
- امکانات پیشرفته پیامکی
- همکاری با تمامی اپراتورهای پیامکی
کلام آخر
در این مقاله به اهمیت اس ام اس مارکتینگ و کاربرد آن برای کسب و کارها پرداختیم. اگر تصمیم گرفتید که با حرفه ای و به صرفه ترین حالت، بازاریابی پیامکی را آغاز کنید یا سایت و اپلیکیشن خود را به پیامک مجهز کنید کافیست وارد سایت مدیانا شوید و پنل پیامکی خود را به رایگان دریافت کنید.
** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما