به گزارش ایرنا، آزاد حکمت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه هزینههای نگهداری شبکههای تلفن ثابت نسبت به خدمات قابل ارائه بیشتر است و همخوانی ندارد، اما این مجموعه بر اساس اصل مشتری مداری به منظور ارائه خدمات با کمترین هزینهها به مشتریان، فرصتهای ویژهای را فراهم آورده است.
وی گفت: بخشی از مکالمه مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان، بر مبنای هزینه های حق اشتراک، حداقل کارکرد و ۹ درصد عوارض و مالیات محاسبه میشود، این امر در راستای تکریم مشتریان تلفن ثابت و ارائه خدمات بیشتر به آنان است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: بر این اساس برای مشتریان مرکز استان سه هزار و ۳۳۳ دقیقه و برای مشتریان ساکن در شهرستان های تابعه ۲ هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه به صورت رایگان در هر ماه در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس مشتریان مرکز استان می توانند ۵۶ ساعت مکالمه بین شهری با نرخ ۴۵ ریال، هشت ساعت مکالمه بین استانی با نرخ ۳۳۰ ریال و چهار ساعت مکالمه از تلفن ثابت به موبایل با نرخ ۶۲۰ ریال داشته باشند.
حکمت یادآور شد: همچنین مشتریان ساکن در شهرستانهای تابعه می توانند ۳۷ ساعت مکالمه بین شهری با نرخ ۴۵ ریال، پنج ساعت مکالمه بین استانی با نرخ ۳۳۰ ریال و ۲ هزار و ۶۰۰ دقیقه مکالمه از تلفن ثابت به موبایل با نرخ ۶۲۰ ریال انجام دهند.
وی تعداد مشتریان تلفن ثابت در مرکز استان را ۱۹۴هزار و۲۱۷ و در سایر شهرستانهای تابعه۳۳۰هزار و ۱۹۹ مورد اعلام کرد.
نظر شما