۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 84945284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام بالگرد، پیوست طرح دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند در تنکابن
عکس آرشیوی است

نوشهر- ایرنا- رسانه‌های معاند در ادامه طرح دروغین کشته‌سازی با شایعه کشته‌شدن سه الی چهار جوان در تنکابن، چهارشنبه شب اعلام کردند برای حمل کشته‌شدگان یک فروند بالگرد به این شهرستان اعزام شد در حالی که اعزام بالگرد برای انتقال مصدومان ناشی از سوختگی یک دختر و پسر بوده است.

رضا حبیبی رییس اورژانس ۱۱۵ استان مازندران چهارشنبه شب در همین ارتباط در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جوسازی رسانه‌های معاند و دروغ‌پردازی در مورد حمل کشته شدگان با بالگرد در این شهرستان غرب مازندران افزود: رسانه های بیگانه اعلام کردند که بالگرد برای حمل افراد کشته شده به تنکابن اعزام شد در حالی که این بالگرد برای ۲ مصدوم ناشی از سوختگی به این شهرستان اعزام شد که بر اثر آتش سوزی واحد مسکونی شان دچار سوختگی درصد بالا شدند.

 طرح دروغین کشته سازی رسانه های معاند امروز چهارشنبه و این بار با شایعه کشته شدن سه الی چهار جوان در شهرستان تنکابن ادامه یافت که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران آن را تکذیب کرد و گفت: به زودی دشمنان جمهوری اسلامی رسوا خواهند شد.

حبیبی اظهارداشت: این مصدومان از اورژانش ۱۱۵ استان درخواست کردند تا آنان را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری انتقال دهیم که همکارانم این کار را امروز انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این ۲ دختر و پسر جوان ۲۲ ساله و  ۳۲ ساله روزگذشته بر اثر انفجار کپسول گاز در نیمه فوقانی بدن دچار سوختگی شدید شدند که به محض اطلاع، همکارانم آنان را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن انتقال دادند.

حبیبی تصریح کرد : به خاطر وخامت حال این ۲ مصدوم، آنان حوالی ظهر امروز توسط یک فروند بالگرد به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زاری ساری انتقال داده شدند و در زمان حاضر تحت مراقبت درمانی در این بیمارستان هستند.

معروفی رییس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری هم در این ارتباط گفت: حوالی ساعت ظهر امروز چهارشنبه ۲ بیمار با سوختگی ۲۰ درصد و ۳۶ درصد ناشی از انفجار کپسول گاز توسط یک فروند بالگرد اورژانس ۱۱۵ از شهرستان تنکابن به این مرکز درمانی انتقال داده شد و اکنون در بخش آی سی یو نیز تحت مراقبت درمانی هستند.

همچنین حادثه دیگری نه چندان مشابه حادثه سوختگی در این شهرستان اتفاق افتاد که در این پیوند، ابراهیم ناظریان رییس بیمارستان شهید رجایی تنکابن توضیح داد : در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه روز شنبه ۲۱ آبان ماه سال ۱۴۰۱ از طریق اورژانس ۱۱۵، نفر مصدوم تصادفی به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند
وی خاطرنشان کرد : این ۲ نفر که راکب موتور سیکلت بودند در اثر تصادف با خودروی نیسان در منطقه آلا کله و پلت کله دچار حادثه شدند، راننده موتور سیکلت آقای محمد رضا فروتن بود و همراه وی هم ابوالفضل معبود بود که در ترک موتور سیکلت سوار بود.
به گفته وی ابوالفضل معبود دچار شکستگی در ران پا شد که پس از جراحی حال عمومی وی بهبود یافت و تا ۲ روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.
ناظریان خاطرنشان کرد : اما محمدرضا فروتن در لحظه‌ای که توسط اورژانس ۱۱۵ وارد بیمارستان شد (میدریاز دوبل) یا همان مرگ مغزی شده بود، وی با همان شرایط در آی‌سی‌یو بستری شد و اقدامات لازم برای وی انجام شد ولیکن در ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه صبح ۲۴ آبان ماه فوت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha