استاندار آذربایجان‌غربی: اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود صدها طرح نیمه تمام در استان گفت: اتمام این طرح‌ها در دستور کار جدی مسوولان اجرایی بوده و در این مسیر، برای جذب سرمایه گذاری نیز تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جمع مردم شهر نازک در شهرستان پلدشت افزود: با توجه ویژه به اتمام طرح‌های نیمه تمام، در راستای رسیدن استان به جایگاه اصلی خود در کشور تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: چهار بانده کردن محور ایواوغلی به سمت بازرگان از اولویت‌های توسعه آذربایجان غربی و راه‌های استان است که باید در سریع‌ترین زمان عملیاتی شده و به اتمام برسد.

وی همچنین از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه برای توسعه بخش‌های عمرانی و ارتقای شاخص‌های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی در سفر اخیر رییس جمهور به استان خبر داد و ادامه داد: از این میزان، ۲۰ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۳۰ هزار میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی: اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به سفرهای شهرستانی در راستای توجه ویژه به مناطق مختلف استان اظهار کرد: بررسی مسایل و مشکلات مردم و شناسایی ظرفیت‌های مناطق از جمله اهداف این سفرها است.

معتمدیان گفت: با انجام این سفرها سعی داریم تا ضمن حل مشکلات، بتوانیم مردم مناطق مختلف را از مزایای ویژه شهر و دیار خود بهره مند کنیم.

وی، ظرفیت‌های شهرستان پلدشت را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: یکی از مهمترین ظرفیت‌های این خطه، بخش کشاورزی است که باید زمینه بهره‌مندی کشاورزان از ظرفیت آب رود ارس برای بهره برداری بهتر در این حوزه فراهم شود.

استاندار آذربایجان‌غربی: اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این سفر از سد کرم آباد پلدشت که یکی از ۱۴ سد استان است، بازدید و  بر تسریع در اتمام این سد تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در آغاز هفدهمین سفر شهرستانی خود، صبح پنجشنبه وارد پلدشت در شمال این استان شد و در بدو ورود با حضور در مزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

معتمدیان روز پنجشنبه در مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در شهر پلدشت حاضر شد و با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت، در این آیین محمد علی پور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم بخش‌ها، شهرها و تعدادی از روستاهای شهرستان پلدشت، بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل این شهرستان و تصمیم گیری برای افزایش این ظرفیت و رفع موانع موجود در این زمینه، بازدید از زیرساخت‌های حمل و نقلی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل جامع شهرستان پلدشت، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از برنامه های این سفر یکروزه است.

استاندار آذربایجان‌غربی: اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جریان این سفر ضمن دیدار با خانواده معزز شهید «محمدرضا محسنی زاده» از آنها قدردانی و دلجویی کرد.

در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی تو توسعه استان نیز حضور دارند تا ظرفیت‌های اقتصادی و تجارت بین‌الملل در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص افزایش این ظرفیت و رفع موانع موجود در این زمینه تصمیم گیری شود.
قرار است معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز از زیرساخت‌های حمل و نقلی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه‌ها و واحدهای مشکل دار بازدید کرده و با دهیاران نششست داشته باشند، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل مسجد جامع شهرستان پلدشت، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

استاندار آذربایجان‌غربی: اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار است

استاندار آذربایجان غربی طی کمتر از یک سال گذشته در ۱۷ شهرستان استان حضور یافته و با مردم این شهرستان‌ها به گفت وگو  نشسته و همچنین مصوبات قابل توجهی هم برای توسعه مناطق مختلف استان داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha