دستگیری قاتل کودک سه ساله خارجی و کشف الکل اتانول قاچاق در البرز

کرج- ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که در یکی از کشورهای همسایه مرتکب قتل یک کودک سه ساله شده بود در البرز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبر پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی اعلام پلیس بین الملل مبنی بر حضور قاتل یک کودک سه ساله  خارجی در شهر کرج، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی  قاتل در منطقه رجایی شهر  کرج شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
نادربیگی  اضافه کرد:  این فرد  در تحقیقات مقدماتی به انجام قتل در یکی از کشور های همسایه اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده ، متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر الکل اتانول قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد  نیز اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی ۳۰ هزار لیتر الکل اتانول قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرج اله اسدالهی اظهار داشت : در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری الکل اتانول در کارگاهی مطلع و با هماهنگی مراجع قضایی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از کارگاه، ۳۰ هزار لیتر الکل اتانول قاچاق را در قالب گالن های ۲۰ لیتری کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه در این خصوص کارگاه پلمب و الکل ها توقیف شد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مرجع قضایی شد.

فوت جوان ۲۵ ساله کرجی بر اثر گازگرفتگی
فرمانده انتظامی شهرستان کرج ، از وقوع حادثه گازگرفتگی در یک واحد مسکونی و فوت جوان ۲۵ ساله در منطقه محمد شهر کرج  خبر داد.
سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: پس از تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام حادثه گازگرفتگی در یکی از منازل مسکونی محمدشهر، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه گازگرفتگی جوانی ۲۵ ساله جان خود را از دست داده بود .
قاسم پور در ادامه با اشاره به تحویل جسد به پزشکی قانونی، بیان داشت: علت کارشناسی وقوع این حادثه توسط عوامل آتش نشانی نشت گاز منواکسید کربن اعلام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: متاسفانه هر ساله با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گاز سوز گرمایشی شاهد وقوع حوادثی تلخ این چنین هستیم که امید است شهروندان عزیز هنگام نصب وسایل گرمایشی نکات و اصول ایمنی را رعایت و از ایجاد حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha