استاندار آذربایجان غربی: خدمات رسانی بی منت و حداکثری به مردم وظیفه مسوولان است

ارومیه- ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: خدمات رسانی بی منت و حداکثری به مردم به ویژه روستاییان، وظیفه همه مسوولان و خدمتگزاران است.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در جمع مردم روستای بهلول آباد شهرستان پلدشت با اشاره به تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از روستاییان و تثبیت جمعیت روستاها افزود: دولت سیزدهم نگاهی ویژه به خدمات رسانی به روستاها و تامین اشتغال، درآمد و معیشت روستاییان دارد.

وی با اشاره به برخورداری مردم آذربایجان غربی از خدمات مختلف با وجود کوهستانی و صعب العبور بودن مناطقی از آن اضافه کرد: با همت نظام اسلامی و دولت های مختلف، مردم آذربایجان غربی به ویژه در روستاها، امروز از خدماتی چون برق، مخابرات، گاز، آب سالم، جاده ها، پوشش آموزشی و بهداشتی برخوردار شده اند.

استاندار آذربایجان غربی به تاثیر چشمگیر روستاها در تولید و اقتصاد استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: بی شک با تامین امکانات رفاهی و اقتصادی در روستاها، می توان مانع از مهاجرت روستاییان و حاشیه نشینی در شهرها شد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر تسریع روند آبرسانی به روستاهای شهرستان پلدشت در یک زمان بندی مشخص، اظهارکرد: اقدامات زیرساختی خوبی در حوزه آبرسانی شهرستان پلدشت صورت گرفته و تامین آب تمامی روستاهای شهرستان، نیازمند یک برنامه اورژانسی و اهتمام جدی دستگاههای متولی است.

وی با اشاره به اهمیت یک برنامه ریزی بلندمدت جهت توسعه همه جانبه شهرستان پلدشت و استفاده از مواهب رود ارس، افزود: جهاد کشاورزی باید یک برنامه ریزی ویژه برای تغییر الگوی کشت، کشت جایگزین و گلخانه ای در منطقه داشته باشد تا مردم شهرستان پلدشت از ارزش افزوده بالاتری در حوزه کشاورزی بهره مند شوند.

استاندار آذربایجان غربی از برنامه ریزی دولت سیزدهم برای افزایش بهره وری در منطقه نیز خبر داد و گفت: پلدشت شهرستان با پتانسیلی بوده و مردم منطقه باید از مواهب آن برخوردار شوند.

معتمدیان همچنین به برنامه ریزی ویژه برای شهرستان پلدشت در حوزه های کشاورزی، دامپروری و شیلات اشاره کرد و ادامه داد: با همراهی مردم منطقه از ظرفیت های شهرستان برای تحول مثبت در پلدشت استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: هیچ دلیلی برای عدم توسعه منطقه وجود نداشته و با تصمیمات و برنامه ریزی مشخص، شاهد آبادانی و توسعه شهرستان پلدشت خواهیم بود.

پلدشت مقصد هفدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی در یک سال اخیر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha