۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84946462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: نظام استکباری به دنبال شکستن جبهه مقاومت است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نظام استکباری به دنبال شکستن جبهه مقاومت است و باید مردم از این توطئه آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: امروزه دشمن به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است چرا که این مقاومت در ایران شکل گرفت و به عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و سایر کشورها سرایت کرد.

وی افزود: استکبار داعش را برای شکستن جبهه مقاومت ایجاد کرد و همچنان این رویه را دنبال می کند تا داعشی جدید متشکل از خیانت کاران فراری، گروهک ها و منافقان را تشکیل دهد.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در این راه پول های کلانی را هزینه می کند و تمام رسانه های بیگانه نیز آنان را همراهی خواهند کرد و به آتش آدم کشی و اغتشاش می دمند.

وی افزود: دشمنان برای ایجاد ناامنی اسلحه وارد کشور کرده اند و به افراد آموزش خشونت وهرج و مرج می دهند تا نظام را وادار به خشونت کنند.

وی از معلمان، اساتید دانشگاه، رسانه ها و همه افراد دارای تریبون خواست تا نقشه ها شوم دشمنان را بر ملا کنند و تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند تا ایران را به سوریه تبدیل کنند و یکپارچگی فرهنگ و جغرافیای ایران را از بین ببرند.

حجت الاسلام نوری افزود: حفظ نظام دینی و اسلامی از مهم ترین واجبات است که به خاطر حفظ نظام، فرهنگ، استقلال، عفت و حیای زنان، ناموس و خاک رنج های زیادی کشیده شده و خون ها ریخته شد.

وی بر تقویت نظام تاکید کرد و اظهار داشت: هر کس در هر مجموعه ای به درستی کارش را انجام دهد نظام را تقویت کرده است اما اگر به وظیفه خود عمل نکرد به نوعی نظام را تضعیف می کند.

بازایان با دشمن همراهی نکنند 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه بازاریان با دشمنان همراهی نکنند گفت: برخی بسته شدن مغازه ها را به حساب بیگانگان می دانند این در حالی است که بیشتر کسبه های سطح استان فعال بودند و تنها برخی از مغازه ها بجنورد به دلیل بعضا تهدید های برخی افراد مجبور به تعطیلی شدند.

وی افزود: بازاریان در هشت سال جنگ تحمیلی و زمان کرونا همراه دولت بودند و از سیاست های دولت حمایت کردند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: نیروی انتظامی مسوول امنیت بازار، کسبه، کار و اقتصاد مردم است و این مهم را تامین خواهد کرد و حتی در این راه شهید نیز داده اند.

وی اظهار داشت: متاسفانه بعضا برخی از از داخل اتحادیه ها تعطیلی مغازه ها را سفارش کرده بودند، مسوولان باید در جهت رفع مشکلات کمک کنند نه اینکه خود عمل مشکل باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha