به گزارش ایرنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران مجید فولادیان، مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیادهسازی دولت الکترونیکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله نخست اتصال دستگاهها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در حال تکمیل است و ما در گام بعدی بهدنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در این درگاه هستیم.
فولادیان در خصوص وضعیت کیفی خدمات دستگاه ها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اظهار داشت: در حال حاضر سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی و چندین دستگاه اجرایی دیگر در ارائه کامل خدمات خود از طریق این درگاه پیشرو هستند و بقیه دستگاهها نیز در حال تکمیل خدمات خود هستند.
فولادیان عدم همکاری برخی از دستگاه های پرمخاطب در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به دلیل نداشتن پنجره واحد خدمات، نبود سامانه متمرکز با امکان احراز هویت الکترونیکی، عدم تحویل برخی سرویسها از سوی دستگاهها و نقص داده در برخی پایگاه دادههای پایه ملی را مهمترین مشکلات در این زمینه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شوند.
نظر شما