سخنگوی وزارت علوم: برخورد با قانون‌شکنی از وظایف روسای دانشگاه‌ها است

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به انتصاب سرپرست دانشگاه‌های کردستان و شهید مدنی آذربایجان گفت: حاکمیت قانون و برخورد مدبرانه با قانون‌شکنی در دانشگاه‌ها جزء رئوس وظایف این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، علی شمسی‌پور در توئیتی نوشت: امروز روسای دانشگاه‌های کردستان و شهید مدنی آذربایجان منصوب شدند.

وی افزود: لزوم تلاش برای امتداد سیر صعودی پیشرفت علمی و حل مسائل استان و کشور، همچنین حاکمیت قانون و برخورد مدبرانه و مقتدرانه با قانون شکنی در دانشگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های داخل دانشگاه، جزو رئوس وظایف این عزیزان است.

سخنگوی وزارت علوم: برخورد با قانون‌شکنی از وظایف روسای دانشگاه‌ها است

به گزارش ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (شنبه ۲۸ آبان) با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و کردستان را منصوب کرد.

محمدعلی زلفی گل با صدور احکام جداگانه‌ای محمدباقر محمدصادقی آزاد را به عنوان «سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان» و حامد قادرزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه کردستان منصوب کرد.

وی همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر رحمت صادقی، رئیس سابق دانشگاه کردستان و دکتر حسن ولی‌زاده رئیس سابق دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha