مربی تیم بسکتبال آویژه صنعت: پس از یک ماه وقفه در لیگ با آمادگی کامل به مصاف رعد می‌رویم

مشهد- ایرنا- مربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی از جوانان خوب و باانگیزه‌ای بهره می‌برد و تیم ما پس از یک وقفه یک ماهه در لیگ با آمادگی کامل به دیدار این تیم می‌رود.

پیمان ولی پور روز یکشنبه پیش از دیدار تیم آویژه با رعد پدافند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از مسابقات هفته ششم در روز ۲۵ مهر با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر به خاطر بازی تیم ملی، یک استراحت چند روزه در نظر گرفتیم و سپس از اول آبان تمرینات تیم را شروع کردیم و طی این مدت بر اساس برنامه ریزی که داشتیم به پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: عملکرد حریفان آینده تیم را به طور کامل تجزیه و تحلیل کردیم و تقریبا شناخت کافی از حریفان داریم و بازیکنان ما نیز از نظر فنی و بدنی، آمادگی خوبی دارند و با توجه به انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد امیدواریم در ادامه راه همچون بازی های قبلی با کسب نتایج خوب، نماینده شایسته‌ای برای ورزش و بسکتبال استان باشیم.

دیدار تیمهای رعد پدافند هوایی تهران و آویژه صنعت در هفته هفتم فردا ساعت ۱۶ در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد.

هم اینک تیم آویژه صنعت از مجموع ۶ بازی و کسب ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم و تیم رعد با ۶ امتیاز در رتبه آخر جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر بسکتبال قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha