به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال برزیل یکی از مدعیان قهرمانی جامجهانی ۲۰۲۲ قطر بود. این تیم آوازه خاصی را در تمام ادوار جامجهانی به خود اختصاص داده است. این تیم پر مخاطب که همیشه یکی از برترینهای جهان بوده، قطعا پشتوانه مالی خاصی نیاز دارد که بتواند به بهترین نقطه دست پیدا کند و برای این مهم، سرمایهگذاریهای بسیاری از طرف برندها و سرمایهداران مختلف انجام شد اما این تیم در نهایت با شکست مقابل کرواسی نتوانست ماموریت خود را به پایان برساند.
فیات، مستر کارت، OneFootball، گوارانا قطب جنوب، CIMED ،SEMP TCL ،Vivo، بانک ایتائو، گل، تکنوژیم، ورزشهای آماری، نایک حامیان مالی تیمهای ملی مردان و زنان برزیل هستند.
این حامیان مالی که منتظر درخشش تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بودند حالا شاهد حذف این تیم در مرحله یک چهارم بودند.
نظر شما