۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84949399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ مرکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در  کمالشهر پای کار آمدند

کرج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کمالشهر کرج گفت: ۱۵ مرکز نیکوکاری در این شهر برای کمک به نیازمندان در بخش های مختلف پای کار آمدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید افلاکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با مشارکت این مراکز از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث و بیش از سه هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم درآمد در کمالشهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: تامین هزینه درمانی ۱۳۷ بیمار نیازمند و اهدای ۱۱۳ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان و نیازمندان از جمله حمایت های مراکز نیکوکاری در کمالشهر کرج است.

افلاکی بابیان اینکه توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) از جمله مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های این نهاد است، بیان داشت: به منظور گسترش امور خیر و احسان و یکپارچه سازی ظرفیت های موجود در استان البرز از ابتدای سال تاکنون ۹۶ تفاهم نامه همکاری با مراکز نیکوکاری ، خیرین ، نهادها، دستگاه‌های دولتی منعقد شده است .

وی در ارتباط با فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان کرد: مراکز نیکوکاری با مسوولیت‌پذیری و مشارکت اعضای هیات عامل در حال فعالیت بوده و به‌صورت محله محور، تخصصی و فراگیر با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، در جهت رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.
افلاکی استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امور عمرانی، اقتصادی و سایر صنوف در ارایه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.

شهر ۱۷۰ هزار نفری کمالشهر در غرب کرج قرار دارد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر زیر چترحمایتی خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha