۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84949417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقامات اصفهان، حضور حماسی مردم در تشییع پیکر شهدای امنیت را ستودند

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و معنادار مردم اصفهان در مراسم تشییع پیکر شهدای امنیت قدردانی کردند.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در سالروز تشییع پیکر ۳۷۰ شهید گُلگون کفن و در روز حماسه و ایثار اصفهان، با گلگون شدن خاک زرخیز اصفهان به خون سه تَن از مُدافعان امنیت که مدال پُرافتخار بسیج و نیروی فراجا را بر سینه خود آویخته بودند، هفته بسیج امسال‌ معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد.

در ادامه این پیام آمده است: آئین بدرقه این جوانان برومند انقلاب در روز ۲۹ آبان و تنها یک روز پس از تجدید بیعت تاریخی این مردم حماسه‌آفرین با رهبر معظم انقلاب، باردیگر خروش موج‌های مُتراکم مردم انقلابی، غیرتمند و دلداده به نظام و انقلاب را به تصویر کشید تا با تکرار حماسه‌های کم‌نظیر اصفهانِ همیشه بیدار، نوید آرامش، امنیت و از میان رفتن غبار فتنه تجلی یابد.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اصفهان با قدردانی از شعور انقلابی و حضور حماسه‌ساز مردم نجیب، با بصیرت و زمان شناس استان تاکید شده است: بدیهی است؛ همانگونه که عاملان حقیر این جنایت بزرگ به اذن الهی و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام قانون افتادند و بزودی به سزای عمل خود خواهند رسید، عزم مسوولان استان در پیشگیری، مقابله و مجازات دیگر مُجرمان و سلب کنندگان آرامش و امنیت عمومی نیز بیش از گذشته جزم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آئین تشییع پیکرهای مطهر سه شهید امنیت اصفهان، صبح روز یکشنبه(دیروز) از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای ان شهر برگزار شد.
در این مراسم، مردم اصفهان با حضور پُرشور خود با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند و یک‌ صدا ندای "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند.
بدنبال آشوب اغتشاشگران و ایجاد ناامنی در ملک شهر و خانه اصفهان، ۲ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌های محمدحسین کریمی و محسن حمیدی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان بودند توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.
در این حمله مسلحانه تعدادی نیز مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ چراغی از ماموران یگان ویژه هم در زُمره مصدومان بود که با وجود تلاش کادر درمان بر اثر شدت جراحت وارد شده به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha