جذب یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک هدفگذاری شد

اراک - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: جذب یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک، هدفگذاری شد.

«حمید انعامی» روز سه‌شنبه در جریان بازدید نمایندگان ارشد معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری از طرح کتابخانه مرکزی اراک، افزود: امسال ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه و ۱۲ میلیارد ریال به صورت نقدی برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: مقرر شده، برای تکمیل این طرح فرهنگی یک هزار میلیارد ریال به صورت سه ساله که ۵۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی و ۵۰۰ میلیارد ریال مابقی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: اکنون کتابخانه مرکزی اراک پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی دارد و امید است با تخصیص به موقع اعتبارات، این طرح فرهنگی که عملیات اجرایی آن از سال ۹۴ کلید خورده در سه سال آتی تکمیل و بهره‌برداری شود.

انعامی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مسئولیت ساخت کتابخانه مرکزی اراک را بر عهده دارد و این طرح فرهنگی پس از تکمیل به نهاد کتابخانه های استان مرکزی تحویل می شود.

وی عنوان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز تاکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی اراک تخصیص داده که امید است با تعامل و همکاری مسئولان ارشد کشور و استانی این طرح در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha