۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 84950732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حردانی: به تصمیم ساپینتو احترام می‌گذارم

۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبر: 84950732
حردانی: به تصمیم ساپینتو احترام می‌گذارم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم همواره آماده باشم اما بازی کردن یا نکردن هر بازیکنی، در حیطه اختیارات سرمربی تیم است و من همواره به نظر ساپینتو کاملا احترام می‌گذارم.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی اظهار داشت: قهرمانی استقلال در سوپر جام اتفاق خوبی بود. تنها جامی که در ویترین استقلال خالی بود، سوپر جام بود که خوشبختانه این هم به دست آمد.

وی افزود: بعد از این قهرمانی ارزشمند، تیم استراحت کرد و حالا هم تمرینات دوباره آغاز شده و با انرژی تمرین می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

حردانی اضافه کرد: خط خوردن من از تیم ملی با شایعات و حاشیه‌هایی همراه شد که باید در مورد آن توضیح بدهم. من در چند مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما این که در لیست نهایی نبودم، نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می‌گذارم.

بازیکن استقلال افزود: همه بازیکنان دوست دارند به تیم ملی برسند و من هم تلاشم را کردم تا مسافر جام جهانی باشم اما قسمت نشد و به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می‌گذارم.

وی تاکید کرد: من همواره خودم را تابع نظر سرمربی تیم می‌دانم. ریکاردو ساپینتو و کادرفنی بسیار برای تیم زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. این که در استقلال بازی کنم یا نه، باز هم به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و تصمیم او کاملا محترم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha