۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84951146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف دشمن از ایجاد ناآرامی ها جلوگیری از پیشرفت ایران است

کرج - ایرنا - نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک مقاله چاپ شده در یکی از مجلات معتبر بین المللی در خصوص ایجاد ناآرامی داخلی در ایران گفت: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا عباسی روز چهارشنبه در نشست سیاسی بصیرتی که در سپاه ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد، افزود: در این مقاله علت ایجاد ناآرامی ها در ایران مانع تراشی در مسیر پیشرفت کشورمان توصیف شده است.

وی بیان داشت : امام خمینی(ره) در زمانی که بلوک شرق و غرب و لیبرال و کمونیست را داشتیم با تفکری نو و تمسک به سیره نبوی انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد. مسیر لیبرال دموکراسی غرب همچون جریان آبی است که انقلاب اسلامی بر خلاف آن حرکت می کند.

عباسی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی موانع مختلفی بر سر راه پیشرفت کشورما قرار دادند تا سرعت انقلاب به سمت پیشرفت و ترقی کُند شده و انحراف پیدا کند اما انقلاب اسلامی با همه موانعی که دشمن سرراهش گذاشته به پیشرفت و دستاوردهایی رسیده و متوقف نشده است.

نایب رییس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با بیان اینکه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، گفت: باید به صورت انقلابی و جهادی تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم. انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را تشکیل دادیم تا دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی پیشِ روی ما باشد و باید تلاش کنیم تا به این ها برسیم.

عباسی به مقاله ای که در سال ۲۰۰۵ میلادی در یکی از مجلات معتبر بین المللی آمده بود اشاره کرد و گفت: در این مقاله چاپ کرده بودند ایران در حال پیشرفت است و برای اینکه جلوی این پیشرفت گرفته بشود ۲ گزینه وجود وجود دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی تحریم بیشتر و ایجاد ناآرامی های داخلی را از گزینه های موانع پیشرفت ایران در این مقاله برشمرد و تاکید کرد: ریشه ناآرامی ها در همین است که می خواهند جلو پیشرفت ایران را بگیرند که خدارو شکر نتوانستند و انشاءالله نخواهند توانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha