۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84951187
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه همدان: گروه های جهادی بسیج، دشمن را کلافه کرده اند

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ، نقش‌آفرینی و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه اجرای طرح های محرومیت زدایی را یادآور شد و گفت: امروز همین گروه های جهادی و بسیجیان حاضر در مناطق محروم و همراه مردم، دشمن را سخت کلافه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار "مظاهر مجیدی" روز چهارشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شهرستان ملایر اظهار داشت: بسیجیان در همه صحنه ها و بنا به ضرورت و نیاز مردم از دوران سازندگی، دفاع مقدس و محرومیت زدایی در قالب گروه های جهادی نقش داشته و امروز نیز در مقابله با دشمن و خنثی کردن فتنه ها و آشوب ها و در کف خیابان‌ها پای جمهوری اسلامی ایستاده‌ است.

وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر، بسیجیان راهبرد دشمن و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند و مقابل اغتشاشگران ایستادند.

وی بیان کرد: بسیجیانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، امروز همان بسیجیان در خیابان‌های نظام مقابل همان تفکر آمریکایی و استکباری ایستاده اند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: دشمن امروز شرایط را در فضای مجازی به اندازه‌ای آلوده کرده که جوانان ناپخته ما به کف خیابان‌ها می‌آیند و تصورشان این است که نظام به پایان رسیده، اما در فضای حقیقی مردم چه زیبا عمل کردند و به میدان آمدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه استکبار برای استفاده از این فضا برنامه‌ریزی‌ کرده است، افزود: دشمن راهبردی را طراحی کرده بود که ابتدای سال‌تحصیلی کار را به نقطه اوجی برساند که بتواند از آن بهره بگیرد.

سردار مجیدی با بیان اینکه بسیجیان این راهبرد دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند، ادامه داد: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

سردار مجیدی: گروه های جهادی بسیج، دشمن را کلافه کرده است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: امروز پس از ۱۴۰۰ سال واقعه کربلا را دوباره با چشم دیدیم و بسیجی ما شهید علی‌وردی و روحانی مبارز مورد تهاجم معاندان قرار می‌گیرند و این همان تکرار کربلا و تکرار انقلاب اسلامی است.

سردار مجیدی تاکید کرد: در این شرایط نظام جمهوری اسلامی با رونمایی موشک بالستیک و پرتاب موشک ماهواره‌بر به فضا، اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در تقابل با اغتشاشگران و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار، گفت: در اتفاقات اخیر بسیجیان سنگ تمام گذاشتند و باید دست آنان را ببوسیم.

سردار مجیدی: گروه های جهادی بسیج، دشمن را کلافه کرده است

به گزارش ایرنا؛ همزمان با بزرگداشت هفته بسیج گروه‌های جهادی شهرستان ملایر با بدرقه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در عرصه‌های خود حاضر شدند.

همچنین در ادامه این رزمایش سردار مجیدی از نمایشگاه نظامی، علمی و اقتصادی "ایران قوی" در سالن الغدیر ملایر بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha